۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۷۳۷
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران:

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، کشور را از دست نااهلان خارج کنیم

با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، کشور را از دست نااهلان خارج کنیم
مازندران - حجت الاسلام یعقوبی گفت: باید با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، کشور را از دست نا اهلان نجات دهیم و به دست صالحان بسپاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران عصر امروز در مراسم آغاز به کار ستاد حوزویان آیت الله رئیسی در استان، انقلاب اسلامی را یکی از آرمان های امام راحل دانست و گفت: امروز ادامه دهنده این آرمان مقام معظم رهبری هستند که همه ما وظیفه داریم این آرمان را پاس بداریم و این تکلیف بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: اگر در پاسداشت آرمان امام و رهبری بی تفاوت باشیم و کوتاهی کنیم نمی توانیم در قیامت پاسخگوی امام راحل و شهدا باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که روحانیت باید در عمل به تکلیف خود جدی تر عمل کند، ادامه داد: نباید نقش اصلی روحانیت نادیده گرفته شود و باید اصل مطالبه گری روحانیت همواره پررنگ باشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی مازندران یکی از وظایف مهم امروز روحانیت را احیاء ارزش های اسلام، انقلاب و آرمان های امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، کشور را از دست نا اهلان نجات دهیم و به دست صالحان بسپاریم.

وی با اشاره به این که امروز مخالفت های غرب با ایران اسلامی به دلیل توانمندی هسته ای و موشکی نیست، تصریح کرد: همه دشمنی ها و عنادهای آنها اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که علما و روحانیت باید برای تحقق مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری حضور پررنگ تری در میدان داشته باشند، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره پرچم دار حرکت های انقلابی بوده است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با تأکید براین که امروز وظیفه روحانیت تحقق اهداف و مطالبات مقام معظم رهبری در انتخابات است، تصریح کرد: باید با تبیین ضرورت حضور در انتخابات، زمینه را برای تحقق مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

وی به تلاش دشمنان در جهت کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی و روحانیت باید با آگاهی دادن به جامعه و روشنگری، ضمن خنثی سازی توطئه دشمن، خلق کننده حماسه دیگری در 28 خرداد امسال باشند./950/

ارسال نظرات