۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۸۱۷۵۱
زاکانی:

قول می‌دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند

قول می‌دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با عدد و رقم به مردم قول می‌دهم که در سال اول دولت، تحول را با همه وجودشان احساس کنند و بعد از ۴ سال نیز تغییر در زندگیشان را احساس کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری امشب با حضور در شبکه خبر سیما، به سوالات مطرح شده در حوزه‌های مختلف و برنامه‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات پاسخ داد.

محورهای بیانات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

- تلاش خواهیم کرد که با کمک کارشناسان و با تدابیر مناسب، بورس را به آرامش برسانیم و پس از مدتی، بورس را به امن‌ترین محمل برای سرمایه‌گذاری تبدیل کنیم.

- مدت 20 سال است که توفیق دارم در مبارزه با فساد فعال هستم؛ اراده دولت پشت مافیای واردات قرار دارد و ما هم دائما با رئوس اینها درگیر بوده‌ایم.

- مافیا به چشم کوچک می‌آید، اما در پشت آن آدم‌های بزرگی قرار دارند.

- مدت دو دهه با ریشه‌ها و تنه‌های قطور فساد در میان برخی مسئولان مواجه شده‌ام که نخبگان را مایوس می‌کنند و آبروی مسئولان پاکدست را می‌برند؛ در تمام این مدت حدود 70 بار با شکایت‌ این‌ها راهی دادگاه شده‌ام و به لطف خدا، حتی یکبار هم محکوم نشده‌ام.

- برای مبارزه به فساد، تجربه گذشته را پیش روی آینده قرار می‌دهم و برای تحول اقتصادی، تحول در تولید و رفع بروکراسی اداری را دنبال خواهیم کرد.

- چهار دوره در مجلس بوده‌ام و یک ذره بر زندگی خانواده من اضافه نشده است؛ هیچکدام از اعضای خانواده‌ام در مشاغل دولتی مشغول بکار نیستند.

- اینکه امروز لکه ننگی به دامن من نیست، باعث شده که دستاویزی برای وزرای گردن‌کلفت و معاونین رییس جمهور و برادرانشان که در برابرشان ایستادم، نباشد. 

- در چهار دوره نمایندگی، حتی یک خانه هم ثبت‌نام نکرده‌ام و از خودروی مجلس نیز استفاده نکردم.

- در صورت پیروزی در انتخابات و تشکیل دولت، هیچگاه وارد منازعات و بگومگوها نخواهم شد و به اطرافیانم نیز این اجازه را نخواهم داد.

- کشور انسداد ندارد و امکانات بسیاری داریم و با عدد و رقم به مردم قول می‌دهم که در سال اول دولت، تحول را با همه وجودشان احساس کنند و بعد از 4 سال نیز تغییر در زندگی‌شان را احساس کنند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
پزشکان در تمام کشورهای جهان معتقدند، چرک و عفونت یک زخم مانع از بهبود و سلامت بیمار می شود. به عبارت دیگر تا زمانی که چرک و عفونت یک زخم از بین نرود، امیدی به بهبودی و سلامت بیمار نیست. علت بیماری اقتصادی کشور ما چرک و عفونت و میکروب هایی است که نمی گذارند بیماری اقتصادی کشور از بین برود. پس بنابر این ابتدا باید چرک و عفونت و میکروب های اقتصادی از بین برود، تا این بیماری اقتصادی کمی بهبود پیدا کند. برای از بین بردن چرک و عفونت و میکروب های اقتصادی، چاره ای جز جراحی وجود ندارد. مهمترین کاری که مردم می توانند انجام دهند، انتخاب یک نامزد اصلح است که از میکروب ها و انگل ها و غده های سرطانی نترسد و دست به یک عمل جراحی بزرگ بزند، تا بیماری اقتصادی کشور و معیشت مردم بهبود یابد. یک عاشق جامانده از اربعین حسینی
0
0