۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۸۱۷۶۲

هم‌اندیشی کانون‌های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران برگزار شد

هم‌اندیشی کانون‌های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران برگزار شد
دومین هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با رویکرد «اثرگستری و انسجام تشکیلاتی» برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دبیران کانون‌های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور جهت هم اندیشی با رویکرد «اثرگستری و انسجام تشکیلاتی» در مجتمع فرهنگی حضرت نرجس (س) قم گرد هم آمدند.

در این نشست معصومه ظهیری، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و بر انسجام کار تشکیلاتی جهت اثرگستری بهتر تأکید کرد.

در همین حال دبیران منتخب کانون‌های دانش آموختگان پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند و خواستار حمایت بیش از پیش حجت الاسلام بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از کانون‌های دانش آموختگان شدند.

حجت الاسلام بهجت پور در این نشست، شبکه سازی را یکی از نیازهای کانون دانش آموختگان عنوان کرد و افزود: برای اینکه بتوانید سخن و کلامی در افق ملی بزنید باید شبکه شوید تا قدرت پیدا کرده و تأثیرگذار باشید؛ کانون‌های فعال دانش آموختگان باید بتوانند حوزه‌های علمیه را به مراکز فرهنگی وصل کنند تا این مراکز با بهره مندی از طلاب و ظرفیت حوزه‌های علمیه وظایف خود را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام حسن مقدمی شهیدانی، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی نیز در این نشست در مورد بازنمایی تجربه تاریخی تبلیغ سیاسی در نهضت امام خمینی (ره) مطالبی را مطرح کرد.

در بخش پایانی این نشست هم اندیشی در نوبت صبح دبیران کانون‌های دانش آموختگان با ویژگی‌ها و امکانات سامانه نجم (نرم افزار جامع معاونت فرهنگی) آشنا شدند.

در نوبت عصر این نشست نیز روح الله ثانی مسئول قرارگاه جهادی علی یاوران به تبیین راهبرد طلایی در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و ضرورت و راهکارهای هم یاری دانش آموختگان در افزایش پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از سوی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مطرح شد.

در بخش پایانی نیز با اعلام برنامه‌های پیش رو و راهبردهای افزایش بهره وری کانون‌های دانش آموختگان، حلقات و گعده های موضوع محور دبیران کانون‌ها با همکاران اداره کل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران برپا شد.

ارسال نظرات