۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۱۸۱۴
امام جمعه دورود:

ایجاد شور و حساسیت برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه روحانیت است

ایجاد شور و حساسیت برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه روحانیت است
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه وظیفه روحانیت ایجاد حساسیت برای حضور حداکثری است، گفت: این حضور لازمه انتخابی اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، صبح امروز در نشست نهضت روشنگری طلاب و روحانیون پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ که در کانون امام علی (ع) برگزار شد، گفت: وظیفه جامعه انقلابی و روحانیت در این امتحان و آزمون بزرگ و در این مقطع حساس انقلاب اسلامی یعنی انتخابات،
ایجاد شور ، رغبت و حساسیت برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

امام جمعه دورود افزود: تمام شئون زندگی ما از لحاظ اجتماعی فرهنگی، خانوادگی اقتصادی سیاسی و امنیتی بستگی به این انتخابات دارد.

وی ادامه داد: یک حضور حداکثری به لحاظ بین المللی و عقلی پشتوانه برای نظام مقدس اسلامی است و اهمیت این حضور باید تبیین شود.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به وجود مشکلات فعلی در جامعه و اهمیت توجه به شاخص های فرد اصلح گفت: راه برون رفت از وضعیت فعلی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انتخاب یک فرد میدانی و معتقد به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) می باشد فردی که معتقد باشد مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت های داخلی، جوانان و با بهره گیری و بهره مندی از ظرفیت های داخلی قابل حل می باشد و نباید منتظر کانال های واهی برجامی و کشورهای غربی و اروپایی و دیگران باشد که بیایند این کشور را نجات بدهند.

امام جمعه دورود تصریح کرد: باید بپذیریم که عملکرد ضعیف دولت کنونی و مشکلات اقتصادی و معیشتی فعلی باعث شده قدری مردم گلایه مند باشند که این مهم بر ایجاد شور و هیجان انتخابات تاثیر گذاشته است.

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه امروز وظیفه ما ایجاد شور و انگیزه است، گفت: باید بدانیم ما در هر شرایطی در فضای انتخابات زندگی خواهیم کرد، چه بخواهیم چه نخواهیم چه رای بدهیم یا ندهیم حتماً در این فضای انتخابات زندگی می کنیم پس بهتر است که رای بدهیم و فردی را انتخاب کنیم که با آرمان‌های مردم پیوند و اعتقاد دارد.

وی بیان داشت: باید ایجاد حساسیت کنیم که این انتخاب و انتخابات تمام زندگی ما را بناست در مدت ۴ سال مدیریت کند، شئون زندگی ما باید بر اساس دولت آینده برنامه ریزی شود زندگی فردی ما بستگی به برنامه‌ریزی دولت آینده دارد پس حضور حداکثری درانتخابات و انتخاب فرد اصلح بسیارمهم است زیرا در زندگی ما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

امام جمعه دورود خاطر نشان کرد: امروز مردم به اصلاح طلب و به اصولگرا فکر نمی کنند بلکه دنبال فردی هستند که به شکل جهادی و انقلابی بیاید و مشکلات را برطرف سازد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات