۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۸۲۰
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

امام خمینی بزرگترین حماسه ساز تاریخ معاصربود

امام خمینی بزرگترین حماسه ساز تاریخ معاصربود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: امام خمینی بزرگترین حماسه ساز تاریخ معاصربودکه درعصر ایسم‌ها خط بطلان بر تمامی تفکرات برآمده از ایسم‌های ساخته تفکرآلوده بشرکشید.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی و شهدای ۱۵خرداد و شهادت امام صادق (ص) گفت: سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی یاد آور حماسه آفرینی‌های امتی است که تشنه چشمه زلال معرفت امام امت بود و با شوق و اشتیاقی مثال زدنی از همه هستی خود گذشتند.

وی افزود: امام خمینی (ره) بزرگترین حماسه ساز تاریخ معاصر بود که درعصر ایسم‌ها خط بطلان بر تمامی تفکرات برآمده از ایسم‌های ساخته تفکر آلوده بشر کشید و حاکمیت مطلقه الهی را مطرح و جایگزین کرد.

حجت الاسلام المسلمین فرجی بر توجه به دیدگاه‌های مترقی امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت: باید نسبت به فرمایشات امام خمینی (ره) حساسیت نشان دهیم چرا که امام خمینی (ره) شخصیت فرا زمانی داشت و آینده را به خوبی پیش بینی و تجزیه و تحلیل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با پشتوانه اسلام و حقیقت دین، انقلاب و کشور را اداره می‌کرد، اظهار داشت: اسلام دین جامع و کاملی است که تمام نیاز‌ها و درخواست‌های انسان را پاسخ داده است.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان ادامه داد: او که با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا، به جایگاه ابدی سفر کرد می‌فرماید، خدمتگزارانی بالاتر و والاتر در خدمت امت اسلام هستند و این نویدی بود که دست پرورده امام که چون خورشیدی می‌درخشد در ادامه راه امام به رهبری و هدایت امت انتخاب و مسیر روشن امام امت را در محضر امت امام به کمال خود رسانید و از جایگاه ولایت فقیه جز این انتظاری نیست و نخواهد بود.

به گفته وی در زمان حاضر باید برای اصل اسلام کار و تلاش کرد، چرا همه سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب بر حول محور اسلام و عقلانیت و بصیریت افزایی است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: علما و فضلا و طلاب حوزه علمیه منطقه کاشان ضمن عرض تسلیت ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سیر ولایی رهبرمعظم انقلاب، امت همیشه ایثارگر را در آستانه انتخابی سر نوشت ساز و حیاتی به درآیت و بصیرت و انتخاب اصلح دعوت کرده تا بتوانیم راه امام همیشه جاوید را با رهبری مدبرانه یادگار خلفش تا عصر ظهور و تحویل آن به امام عصر (عج) ادامه دهیم./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات