۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۹۰۳
منتظری:

بعضی کاندیداها در مناظره به دنبال اجرای سناریوی طراحی شده بودند

بعضی کاندیداها در مناظره به دنبال اجرای سناریوی طراحی شده بودند
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بعضی از کاندیداها در مناظره دیروز به جای مناظره به دنبال اجرای سناریویی بودند که برایشان طراحی شده بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از برخی اظهارنظرهای تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی‌ گفت: مناظره محل ظهور و بروز ظرفیت‌ها، ایده‌ها و قابلیت‌هاست و کاندیداها ضمن تشریح وضعیت فعلی، برنامه خود برای ایجاد تغییر را ارائه می‌کنند.

وی افزود: در مناظره دیروز معلوم شد که عده‌ای از کاندیداها دستشان خالی است و برنامه‌ای برای ارائه ندارند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این کاندیداها نشان دادند که در واقع مجری سناریویی هستند که از پیش برای آنها درنظر گرفته شده و آنها به جای ارائه برنامه و انجام مناظره، درصدد اجرای سناریوی از پیش طراحی شده برای این کاندیداها هستند.

منتظری خاطرنشان کرد: ما که به انتخابات و تبلیغات انتخاباتی آمریکا نقد می‌کنیم باید به اصول اخلاقی‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنیم پایبند باشیم. به هر حال ما باید با آمریکا متفاوت باشیم و به اصول اخلاقی پایبند داشته باشیم.

وی افزود: مناظره دیروز یک وزن‌کشی بود و هر کاندیدا نشان داد که در چه سطحی قرار دارد و مردم نیز بیشتر با واقعیت‌ها آشنا شدند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدواریم در مناظره بعدی شامل واقعی شدن مباحث و پرداختن کاندیداها به مسائل و برنامه‌های خود برای تغییر شرایط موجود کشور باشیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
بنظرم یک سوال باید با قرعه کشی تعیین میشد و اول همه کاندیداها به آن سوال جواب میدادند و بعد سوال بعدی
0
0