۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۸۲۰۲۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نگاه دولت فعلی به لبخند آمریکایی ها است

نگاه دولت فعلی به لبخند آمریکایی ها است
مازندران - جلال زاده، دولت فعلی را یک دولت غربی معرفی کرد و گفت: این دولت مردمی نیست و همواره نگاهش به لبخند جان کری ها و اوباماها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، وحید جلال زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس عصر امروز در همایشی که به منظور حضور حداکثری و انتخاب اصلح در ساری برگزار شد، گفت: امروز حال ایران و مردم خوب نیست و همه ما شرمنده ملت ایران هستیم که قول دادیم ایرانی سربلند و پیشرفته برای آنها بسازیم.

وی با بیان این که امروز ما در کف خیابان با مسائلی روبرو هستیم که 42 سال قبل آن را می دیدیم، افزود: قطعی برق، صف های طولانی مرغ، روغن، نان و کلاهای اساسی زیبنده و شایسته مردم ایران نیست.

نماینده مجلس ادامه داد: رییس کل سابق بانک مرکزی امروز در حالی خود را اقتصاد دان می داند که پنج ماه روغن مردم را برای این که ارز تخصیص نمی دهد در انبارهای گمرک محبوس کند و بعد از انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن آنها را به بازار تزریق کند و امروز به جای پاسخگویی، شریف ترین نامزد مناظره را به چالش بکشاند.

جلال زاده با بیان این که ما باید رییس جمهوری را انتخاب کنیم که بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را به سرانجام برساند، افزود: ملت ایران باید دست به انتخابی بزنند که محصول آن رییس جمهوری شود که چهار سال بعد، جامعه، اقتصاد و معیشت ایران را متحول کند.

وی با اشاره به این که مسؤولان فعلی بین اغنیاء و فقرا دیوار کشیدند و خودشان در سمت سرمایه دارها ایستاده اند، ادامه داد: این دولت دولت مردمی نبود بلکه یک دولت غربی است و نگاهش به لبخند جان کری ها و اوباماها بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که به دلیل سیاست های غلط دولت فعلی چرخ اقتصاد و سانتریفیوژهای ما نمی چرخد، گفت: این دولت تنها هشت سال فرصت سوزی کرد و ما باید این دولت را از همان روز اول استیضاح می کردیم و از ارکیه قدرت به پایین می کشیدیم اما مقام معظم رهبری اذن دادند و فرمودند بگذارید دولت تا آخرین روز به کارش ادامه دهد که در غیر این صورت به طور قطع نمایندگان مجلس اجازه یک روز کار بیشتر را به این دولت نمی داد چون جز خسارت، ضرر و زیان ارمغانی برای ملت ایران نیاورده است.

جلال زاده با اشاره به این که متأسفانه دولت فعلی به جای قرارگاه فداکاری و خدمت، قرارگاه مرغ راه اندازی کرده است، افزود: وزرای این دولت تن به کار نمی دهند و باید دولتی سر کار بیاوریم که خدمت به ملت ایران را مدال افتخار خود بداند.

وی با بیان این که ما به دنبال یک نفر و شخص نیستم بلکه به دنبال یک تفکر و مکتب امام راحل هستیم، ادامه داد: مکتب امام راحل مکتب پابرهنگان، مستضعفان، عدالت، ضدتبعیض، فقر و بی عدالتی بود و به دنبال کسی هستیم که شعارهای امام راحل را زنده کند و رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهد نه این که در حضور رهبری سر تکان دهد و در جای دیگر کار دیگری انجام دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز با دولتی طرف هستیم که با مردم نیست، افزود: مردم باید این دولت را فراموش کنند و به آینده ای چشم بدوزند که با دست آنها رقم خواهد خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که امام راحل با همراهی مردم جمهوری اسلامی را ساخت و انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند، گفت: اگر مردم نباشد هیچ شخصی نمی تواند از عهده کار در کشور بر بیایید و افتخار ما این است که یک حکومت مردمی داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تأکید کرد و افزود: گرگ های غربی چشم به روز 28 خرداد دوخته اند تا بگویند صف های صندوق های رأی در ایران اسلامی خالی است.

جلال زاده با بیان این که متأسفانه عده ای صف های مرغ و روغن را طولانی کردند تا مردم زده شوند و در پای صندوق های رأی کمتر حاضر شوند، گفت: ما این تابو را می شکنیم و باید تلاش کنیم مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح جامع عمل پوشانده شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود آیت الله رئیسی را شخصی پاکدست، ظلم ستیز، انسانی فکور معرفی کرد که از ذی طلبگی خود خارج نشده و همواره دغدغه مردم داشته و دارد./950/

ارسال نظرات