۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۰۳۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

نامزدهای ریاست جمهوری به دنبال برون رفت کشور از شرایط نامساعد کنونی باشند

نامزدهای ریاست جمهوری به دنبال برون رفت کشور از شرایط نامساعد کنونی باشند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری به جای تقابل با همدیگر به دنبال راه حلی کارآمد برای برون رفت کشور از شرایط بد اقتصادی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان داشت: برگزاری انتخابات آزاد در ایران اسلامی نماد بارز مردمسالاری دینی است و این انتخابات بهترین و مستندترین گواه بر نقش مردم در تعیین سرنوشت آینده آنان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: با این وجود دستانی در کارند که انتخابات در ایران را به حاشیه بکشند و به کرار شاهد این توطئه ها بوده ایم و امسال نیز در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شاهد اینگونه اعمال شیطانی از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان قابل احترام هستند، بیان کرد: بی شک کسانی که توسط شورای نگهبان صالح و کارآمد تشخیص داده شده اند در زمره نامزدهای ریاست جمهوری فعالیت می کنند ولی نباید این عزیزان فراموش کنند که هر سخنی که از زبان آنان بیرون می آید در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب های مثبت و منفی بسیاری به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی به برگزاری اولین مناظره 7 نامزد ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: بدون تعارف باید گفت که در این مناظره برخی از دوستان رعایت انصاف نکردند و سخنانی به زبان آوردند که شان و جایگاه این برنامه را تنزل بخشید، امیدواریم که در مناظره دوم که عصر امروز برگزار می شود شاهد این نوع رفتار از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری نباشیم و در این مناظره به مسایل اصلی و مهم کشور پرداخته شود.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری باید به جای جبهه گیری و تقابل با همدیگر به دنبال راه حلی کارآمد برای برون رفت کشور از وضعیت نامساعد و شرایط بد اقتصادی کنونی در کشور باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: بی شک استفاده از دانش، تجربه و علم نامزدهای انتخاباتی این دوره می تواند بسیاری از مشکلاتی که اکنون کشور درگیر آنان است را به راحتی حل کند، بنابراین شایسته است که نامزدهای انتخاباتی در مناظره ها به جای تخریب، تهدید و... با اجماع کامل راهکاری درست برای آینده کشور ترسیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: هر یک از 7 نامزد ریاست جمهوری دارای ویژگی های خاص و ویژه ای هستند که می توان با تجمیع این ویژگی ها آینده کشور و نظام اسلامی را عملا روشن کنیم، بنابراین جدال های لفظی بین کاندیداهای ریاست جمهوری آنهم در برنامه زنده «مناظره» به هیچ وجه در شان نظام و انقلاب اسلامی نیست و این مشاجرات بی هدف تنها مایه و زمینه شادی دشمنان خواهد شد./1400/

ارسال نظرات