۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۸۲۰۳۵

کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات میان دوره ای خبرگان تغییر نکرده اند

کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات میان دوره ای خبرگان تغییر نکرده اند
یک منبع آگاه ضمن تکذیب تغییر لیست کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات میان دوره ای خبرگان تهران، اعلام کرد که آقایان: اعرافی، رجبی و سعدی گزینه این نهاد حوزوی هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی مصاحبه منتشر شده یک عضو جامعه روحانیت مبارز تهران مبنی بر تغییر در لیست مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای کاندیداهای مورد حمایت این نهاد حوزوی در حوزه انتخابیه تهران، یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که جامعه مدرسین همچنان بر نظر و تصمیم خود پافشاری می کند و حضرات آقایان: اعرافی، رجبی و سعدی نامزدهای مورد حمایت جامعه مدرسین برای میان دوره ای مجلس خبرگان خواهند بود.

گفتنی است یک عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت وگو با برخی از رسانه ها از قرار گرفتن حجت الاسلام رازینی در لیست جامعه مدرسین برای حوزه انتخابیه تهران در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری خبر داده بود.

لازم به ذکر است، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران 28 خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان خراسان رضوی، آیت الله سید محمد سعیدی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن گلی شیردار برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران نامزدهای منتخب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این انتخابات هستند.

 

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سعدی نه سعیدی پاراگراف اول
0
0
ترکاشوند
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
مگه قرار بود تغییر کنه؟
0
0
سمندر
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
آقای رجبی که هنوز معلوم نیس انتقالش به تهران موافقت بشه
0
0
دبیریان
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
همه ما در جبهه انقلاب باید به گزینه اصلح برسیم و آن را به مردم معرفی نماییم.
0
0