۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۸۲۰۴۱
حجت الاسلام نقدعلی:

مسببان وضع موجود مشکلات ۸ سال گذشته را بر گردن FATF نیاندازند

مسببان وضع موجود مشکلات ۸ سال گذشته را بر گردن FATF نیاندازند
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: کسانی که برای عملکرد ۸ سال گذشته خود هیچ گونه دفاعی ندارند مشکلات کشور را بر گردن FATF و مسائلی از این قبیل نیاندازند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: برخی افراد به عنوان رأس هرم مالی مدیریت بانک مرکزی را در اختیار داشته‌اند، با وجود جلسات متعدد به منظور بررسی وضعیت نهاده‌های دامی و کشاورزی در هیچ کدام از جلسات حاضر نشدند اما امروز در مناظرات مدعی هستند و ادعا می‌کنند برای بخش کشاورزی و دامپروری برنامه دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در مناظره‌ها مرز ادب و مرز قانون را کنار می‌گذارند افزود: کسانی که برای عملکرد خود در 8 سال گذشته هیچ گونه دفاعی ندارند مشکلات کشور را بر گردن FATF و مسائلی از این دست می اندازند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به جای آنکه طی 8 سال مسائل اساسی کشور را برطرف کنند امروز با کمال گستاخی مشکلات را بر گردن مسائل مختلف می‌اندازند تصریح کرد: امیدی نداریم که این افراد در مناظره‌ها برنامه‌ای داشته باشند اگر برنامه‌ای داشتند آن را طی 8 سال گذشته ارائه می‌کردند.

حجت الاسلام نقدعلی خطاب به رییس جمهور، گفت: دامداری کشور در حال نابود شدن است، شما نماینده‌ای به عنوان کاندیدا فرستاده اید که مشکلات دامداری کشور را برطرف کند./998/

ارسال نظرات