۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۸۲۰۷۶
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها خبر داد؛

تسهیل صدور مجوز انتخاباتی دانشجویان در هیات‌های نظارت

تسهیل صدور مجوز انتخاباتی دانشجویان در هیات‌های نظارت
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از تسهیل صدور مجوز برنامه های انتخاباتی دانشجویان در هیات های نظارت دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت  خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفت و گویی با اشاره به تمهیدات نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برای پر شور برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ و چگونگی فعالیت تشکل‌های دانشجویی گفت: آئین نامه‌ای در این خصوص به دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ابلاغ شده است و باید از همه ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی برای کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود.

وی ادامه داد: همچنین به تشکل‌های دانشجویی اعلام کرده‌ایم تمام برنامه‌هایی که به توسعه مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه کمک می‌کند، حمایت شده و مورد تاکید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها هستند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دانشگاه‌ها مساعدت و همکاری لازم را با دانشجویان برای در اختیار گذاشتن تمام امکانات و ابزار مورد نیاز آنها در ایجاد رونق و شور در فضای انتخاباتی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همکاران ما در تسهیل صدور مجوز برنامه‌های انتخاباتی در هیأت نظارت و هم در تسهیل امکانات مورد نیاز در خدمت تشکل‌ها و دانشجویان هستند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: از طرفی فضای حضوری دانشگاه‌ها تعطیل است از این جهت دانشجویان برای فعالیت با محدودیت مواجه هستند، بر همین اساس دانشجویان به فضای مجازی ورود کرده و در حال اجرای برنامه‌های انتخاباتی هستند که بسیار نیز پربیننده هستند و هر چه پیش می‌رویم این برنامه‌های پرشورتر می‌شود.

ارسال نظرات