۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۸۲۱۴۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

بیکاری و تورم در کشور ثروتمندی همانند ایران توجیهی ندارد

بیکاری و تورم در کشور ثروتمندی همانند ایران توجیهی ندارد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: هیچ دلیلی ندارد در کشور ایران که در بحث منابع طبیعی و انسانی جزو کشورهای برتر دنیاست ما هنوز مشکل اشتغال و تورم و گرانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست با جمعی از روحانیون استان کرمانشاه که با محوریت انتخابات ریاست جمهوری برگزار گردید، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول این انقلاب نشان داده اند که ملتی نجیب و قدرشناس هستند لذا توقع ما از دولتمردان این است که مشکلات معیشتی مردم هرچه سریعتر حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تاریخ این انقلاب اسلامی نشان داده است هرجایی که ملت و مردم ایران اسلامی در عرصه های ملی حضوری حداکثری داشته اند به نتایج خوب و ارزنده ای رسیده ایم و مثال های بسیاری برای این مهم است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بی شک ملت ایران در 28 خردادماه امسال دوباره حماسه ای بزرگ را رقم خواهند زد و با این کار خود دوباره دشمنان و براندازان را ناامید و مایوس خواهند نمود.

آیت الله علما افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از دولتمردان خواسته اند که امید را در جامعه و در نزد مردم زنده نگه دارند. امروز جامعه ایرانی نیازمند امید است و این مهم از تاکیدات امامین انقلاب می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنابراین با توجه به داشتن این ملت فهیم و قدرشناس بی انصافی است اگر اجازه بدهیم که مردم ایران در تنگنا باشند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امام راحل در تصمیم گیری های مهم و بزرگ همواره به آرا مردم رجوع می کردند اکنون نیز باید با تاسی از سیره امام خمینی (ره) برای نظرات و آرا مردم ارزش خاصی قائل باشیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه بیکاری و تورم برای کشور ثروتمندی همانند ایران مایه شرمساری است، گفت: هیچ دلیلی ندارد در کشور ایران که در بحث منابع طبیعی و انسانی جزو کشورهای برتر دنیاست ما هنوز مشکل اشتغال و تورم و گرانی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: مردم در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی نشان داده اند که همیشه پشتیبان این نظام بوده اند لذا بی انصافی است که مسؤولان ملت بزرگ ایران را به حال خود رها کنند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی هایشان تاکید می کردند که مردم سرمایه اصلی نظام و کشور هستند، لذا دولتمردان و... باید قدر مردم را بدانند و در راه خدمت به آنان از هیچ کوششی فروگذار نباشند./1400/

ارسال نظرات