۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۸۲۱۸۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جشن های مردمی با عنوان «شمیم کرامت» در دهه کرامت

برگزاری جشن های مردمی با عنوان «شمیم کرامت» در دهه کرامت
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: جشن های مردمی تحت عنوان «شمیم کرامت» در امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه و در سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار گردید، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته شده، ویژه برنامه های دهه کرامت از بیست و دوم خردادماه یعنی شنبه هفته آینده تا یکم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: امسال با توجه به وضعیت ویژه ویروس منحوس کرونا در کشور ویژه برنامه های این دهه در دو بخش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا و برگزار می گردد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در بخش اول این برنامه ها، جشن های مردمی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه که در بحث فضا دارای ظرفیت مناسب هستند از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا روز ولادت امام رضا (ع) برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: جشن های مردمی در قالب راه اندازی کاروان های شادی تحت عنوان «شمیم کرامت» در امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه و در سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: همچنین امسال برای پاسداشت مقام و جایگاه دختران مسلمان، مراسم جشنی بدین مناسبت در یکی از بقعه های شاخص استان کرمانشاه با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار می گردد.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: همچنین در ایام دهه کرامت در استان کرمانشاه برنامه های دیگری همانند نورافشانی بقاع و امامزادگان استان، پخش نماهنگ های مخصوص این روز، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و... برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: در بخش دوم ویژه برنامه های دهه کرامت همایش تکریم امامزادگان استان کرمانشاه در 26 خردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: این ویژه برنامه ها در بقعه سیده فاطمه (س)، زیارتگاه صاحب الزمان (عج) و امامزاده ابراهیم شهر کرمانشاه، امامزاده باقر بیستون، امامزاده احمد سنقر، امامزاده ابراهیم و امامزاده سید جمال الدین کنگاور و نیز امامزاده علی اکبر اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد./1400/

ارسال نظرات