۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۸۲۲۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید از همه ظرفیت ها برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم

باید از همه ظرفیت ها برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم
مازندران - امام جمعه ساری گفت: همه باید انتخابات را جدی بگیریم و از همه ظرفیت ها برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در ستاد مهدویت استان با اشاره به اقدامات علمی و پژوهشی مناسبی که در حوزه مهدویت و انتظار از سوی مراکز علمی و حوزوی انجام شده بر ضرورت معرفی این منابع مهم علمی به مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به شبهاتی که دشمنان پیرامون مسأله مهدویت در جامعه اسلامی ایجاد می کنند، افزود: خوشبختانه متخصصان امر به این شبهات پاسخ داده اند و لازم است این منابع بیشتر به جامعه معرفی شود تا مردم و جوانان بتوانند از این منابع بهره مند شوند.

امام جمعه ساری با بیان این که مطالبی که در حوزه مهدویت و انتظار برای مخاطب بیان می شود باید مفید و اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: باید مطالب مخاطب پسند و در عین حال مستدل و علمی به جامعه عرضه شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود بر ضرورت جدا کردن مهدویت ناب از مهدویت آمریکایی تأکید کرد و گفت: همان طور که امام راحل مسأله اسلام ناب و اسلام آمریکایی را مطرح کردند، امروز همان توجه باید به مسأله مهدویت نیز صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مهدویت آمریکایی را مهدویت دروغین، جعلی و خرافی به همراه بدعت معرفی کرد و ادامه داد: چنین تفکرات و جریان هایی که به نام مهدویت به فعالیت مشغولند انحرافی هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز فرقه ها و گروهک ها به نام امام زمان(عج) به دنبال تضعیف مرجعیت و خدشه دار کردن رابطه میان مردم و روحانیت هستند، تصریح کرد: این جریان ها به نام حضرت ولی عصر(عج) در مقابله ولایت فقیه قرار می گیرند و به دنبال تضعیف این جایگاه مهم هستند.

وی با بیان این که این جریان های منحرف می خواهند صلح، اصلاح، اقدامات انقلابی و امر به معروف و نهی از منکر را به حاشیه ببرند، ادامه داد: متأسفانه تفکرات غلط در حوزه مهدویت زیاد است و این مسأله موجب گمراهی مردم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که ما باید مهدویت ناب را از مهدویت آمریکایی جدا و به مردم معرفی کنیم، گفت: نباید بگذاریم جریان های منحرف در این مسیر میدان داری کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و با بیان این که همه باید انتخابات را جدی بگیریم و از همه ظرفیت ها برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بهره گیریم، افزود: انقلابی که به نام امام زمان(عج) و مملکتی که به نام ولایت فقیه است اگر حضور مردم کمرنگ باشد این خود بزرگترین عامل تضعیف مهدویت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: به طور حتم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت جریان و فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه اسلامی خواهد شد./950/

ارسال نظرات