۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۸۲۳۱۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

انتخابات در ایران امانت امام راحل و شهدا است

انتخابات در ایران امانت امام راحل و شهدا است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: هر یک از ما باید در این انتخاب یک ستاد باشد زیرا انتخابات در ایران امانت امام راحل و شهداست و ما در حفظ این امانت وظیفه بسیار بزرگی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با جمعی از فعالان ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: مهمترین اصل در انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و جامعه می باشد و این مهم جزو لاینفک نظام اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: از خداوند متعال می خواهیم که لیاقت خدمت به مردم را به همه ما بدهد زیرا خدمت به مردم که با خلوص نیت باشد می تواند همه مشکلات و معضلات را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مستکبران از ابتدای انقلاب تاکنون نشان داده اند که آنها با اصل اسلام و دین محمدی (ص) مشکل دارند و این مهم را امام راحل به صراحت بیان فرمودند و در وصیت نامه الهی سیاسی ایشان نیز همواره بر این موضوع تاکید شده است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود افزود: باید این حقیقت را بپذیریم که هرچه ما داریم از اسلام است و بدون اسلام ما هیچ نیستیم، بنابراین باید همه حول محور اسلام باشیم و اجازه ندهیم که تفرقه و دسیسه دشمنان ما را در مقابل همدیگر قرار دهد.

این عالم کرمانشاهی تاکید کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم در کشور نیست و این وضعیت برای همه ما تاسفبار است، ولی با این وجود وظیفه ملی ایجاب می کند که در انتخابات 28 خردادماه جاری حضوری ماندگار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز نظام ما با تکیه بر اسلام ناب محمدی در مقابل دنیای استکبار ایستاده است و قدرت امروز ما همه نشات گرفته از اصل اسلام می باشد، لذا زمانی که دشمنان شاهد حضور تاریخی ما در صحنه انتخابات باشند، یاس و ناامیدی آنان را فرا خواهد گرفت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: نامزد اصلح کسی است که در خدمت به نظام، ملت و اسلام باشد و بتواند که ایران را مقتدر از قبل نماید لذا باید در انتخاب نامزد اصلح به میعارهایی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، توجه کامل داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید از داشته ها و ثروت های خدادادی در کشور برای رفع موانع اقتصادی و اشتغال استفاده کرد، گفت: امیدواریم که رییس جمهور آینده ایران اسلامی بتواند در رفع مشکلات کنونی که جامعه را درگیر خود کرده است کارنامه موفقی از خود ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر یک از ما باید در این انتخاب یک ستاد باشد تا زمینه شور انتخاباتی در کشور فراهم گردد زیرا انتخابات در ایران اسلامی امانت امام راحل و شهداست و ما در حفظ این امانت وظیفه بسیار بزرگی داریم./1400/

ارسال نظرات