۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۸۲۳۳۴
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

ادامه وضعیت فعلی کشور را دچار خسارت های جبران ناپذیر خواهد کرد

ادامه وضعیت فعلی کشور را دچار خسارت های جبران ناپذیر خواهد کرد
آیت الله رجبی گفت: آنهایی که ۸ سال مسؤولیت دارند نه قانون برایشان مطرح است و نه ارزش‌های دینی و اخلاقی؛ اینها اگر بمانند بدون شک خسارت‌هایی جبران ناپذیر به کشور می زنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نشست سیاسی انتخاباتی «تواصی به حق» با بیان این که بنا و سنت الهی این نیست که همواره برای نظام اسلامی و حتی برای پیامبر خودش (ص) همیشه امدادهای غیبی بفرستند، اظهار داشت: باید مؤمنینی باشند پای کار که در عرض امداد الهی و تأییدات الهی و نصرت الهی اینها هم پیامبر (ص) را کمک کنند.

وی با تأکید بر این که جمهوریت نظام چیزی نیست که بگوییم ساخته تفکر غربی است، ابراز کرد: اگر بنا است این نظام با مؤمنین تایید شود، پس باید روی حضور حداکثری مردم مؤمن در عرصه‌های مختلف تأکید شود.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که همه باید در انتخابات شرکت کنند و عدم حضور قطعا به ضرر کشور است، گفت: اگر شما حضور پیدا کردید و به انتخاب اصلح اهمیت ندادید و یک منتخب غیر اصلحی یا ناصالحی آمد و حقوق مادی و معنوی را از بین برد، منی که شرکت نکردم مسؤولم. فقط این نیست که بگوییم حق من بود و خب من شرکت نکردم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطر ادامه وضعیت فعلی را در صورت بی توجهی مردم به انتخابات و عدم انتخاب اصلح هشدار داد و افزود: آنهایی که ۸ سال اخیر روی کار آمده‌اند نه قانون برایشان مطرح است و نه ارزش‌های دینی و اخلاقی؛ اینها اگر بیایند و ادامه بدهند بدون شک خسارت‌هایی که وارده شده است چندین برابر خواهد شد.

وی با اشاره به مناظرات و بی اخلاقی و تهمت های صورت گرفته از سوی کاندیداهای جریان اصلاحات، خاطرنشان کرد: در مناظرات اعلام می‌کنند و چیز پنهانی نیست که بگوییم نمی‌دانیم چه خواهند کرد؟ وعده‌هایش را می‌دهند اما بر خلاف قوانین مناظرات و بر خلاف ارزش‌های اسلامی عمل می‌کنند و صریحا دروغ می‌گویند.

آیت الله رجبی با طرح این سؤال که اگر این طیف سر کار بیاید چه خواهد شد؟ آیا این نظام اقتدارش باقی خواهد ماند؟ آیا ارزش‌هایش باقی می‌ماند؟ تصریح کرد: اتفاقا همین‌ها دارند همین را القا می‌کنند که بله نتیجه انتخابات معلوم است، ما خدای نکرده دچار خامی بشویم و یا از این نظرسنجی‌ها به یک نتایجی برسیم و بعد بگویم حالا الحمدلله وضعیت خوب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مهم ارزیابی کردن انتخابات 1400 بر ضرورت توجه بیش از پیش نیروهای دلسوز و انقلابی برای روی کار آمدن گزینه اصلح تأکید کرد و گفت: وضعیت بسیار حساس هست و هرکسی هر توانی که دارد باید به میدان بیاورد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
می بایستی حسن روحانی و ژنرال های دولتش و حامیانشان از جمله زنگنه و خاتمی و …. بخاطر خسارات جبران ناپذیری که به کشور و نظام در طول ۸ سال گذشته تحمیل نموده اند و باعث دلسردی و یاس مردم شده و موجبات بی اعتمادی مردم به نظام و آینده کشور را فراهم آورده اند در اسرع وقت محاکمه شوند.
1
0