۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۸۲۳۷۵

رای اولی ها مرد میدان شوند

رای اولی ها مرد میدان شوند
حجت‌الاسلام سرلک گفت: همه ما و به‌ویژه جوانان کشور و رأی اولی‌ها با حضور در عرصه انتخابات باید مبدل به «مرد میدان» شوند و این عبارت فقط مختص مردان نیست.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عصر شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ برنامه «دختر ماه» تحت عنوان «جشن میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر ویژه برنامه دختران ایران» با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در سالن آمفی‌تئاتر پردیس فرهنگسرای خاوران با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز دختر برگزار شد.

در این برنامه که شامل بخش‌های مختلفی ازجمله «قرائت شعر، پخش کلیپ، مسابقه، سخنرانی و مداحی» بود. حجت‌الاسلام علی سرلک «مُبلغ دینی و مدرس حوزه و دانشگاه» ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، این روز را به همه دختران ایران‌زمین تبریک و تهنیت گفت و افزود: دختران و بانوان این سرزمین می‌توانند با استفاده از زلال اندیشه، علم و معارف این بانوی بزرگوار، به بهترین شکل نقش واقعی و اسلامی خود را در جامعه و به‌ویژه در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

وی بابیان اینکه عاشق واقعی اهل‌بیت و حضرات معصومین علیهم‌السلام همواره عامل خیر و خدمت به خلق بوده و در جستجوی روشنایی و حقیقت دین است ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق عاشق واقعی خدا و ائمه اطهار علیهم السلام است چراکه همواره خادم ملت و پیرو ولایت و حقیقت بود و خداوند متعال نیز شهادت را که رزقی عظیم برای عاشقان ولایت و خادمان امت است، نصیب این مرد بزرگوار کرد.

حجت‌الاسلام علی سرلک اذعان داشت: گزافه نیست اگر بپذیریم که حاج قاسم، زبان عاشقی باخدا را می‌دانست و با همین زبان از سد تمام مشکلات و سختی‌های دنیا عبور می‌کرد و به هدفش می‌رسید.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم مزیت نسبی خودش را شناخت و با تمام وجود به میدان آمد و مرد میدان شد بیان داشت: همه ما و به‌ویژه جوانان کشور و رأی اولی‌ها با حضور در عرصه انتخابات باید مبدل به «مرد میدان» شوند و این عبارت فقط مختص مردان نیست.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این موضوع که اگر عاشق واقعی نباشیم بی‌شک درگذر مشکلات کم خواهیم آورد و از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید می‌شویم ابراز داشت: هرکدام از ما به‌اندازه توان خود باید در انتخابات کاری، کارستان انجام دهیم چراکه یک رأی و یک حضور، موجب دلگرمی برای رفتن پای صندوق‌های رأی ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام سرلک در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کسی که ظرفیت‌ها و حقیقت وجود خود را کشف کرد حتماً عاشق است و عشق راه رسیدن به میدان را نشان می‌دهد بی‌شک امروز میدان جهاد همه ما و به‌خصوص جوانانی که اولین بار حضور در پای صندوق‌های رأی را تجربه می‌کنند، «حضور پرشور و گسترده در انتخابات» است.

ارسال نظرات