۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۴۱۶
امام جمعه ازنا:

مشارکت حداکثری در انتخابات برای انتخاب اصلح ضروری است

مشارکت حداکثری در انتخابات برای انتخاب اصلح ضروری است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت حضور مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و گفت: این حضور لازمه انتخابی فردی اصلح، مدیر، مدبر، کارآمد و انقلابی است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: مردم مناظره ها و گفتگوها را با عقلانیت و فهم و بصیرت درست دیدند و شنیدند که این می تواند ما را به گزینه اصلح برساند.

امام جمعه ازنا به بیان شاخصه های انتخاب اصلح پرداخت و افزود: گزینه اصلح انقلابی به دنبال مردم سالاری دینی است و هر کس نمی تواند این ادعا را داشته باشد، فردی می تواند چنین ادعایی کند که کارنامه ای قابل دفاع و برنامه ای قابل اجرا داشته باشد.

وی عنوان داشت: نامزد اصلح و موفق اول کارنامه قابل دفاع، دوم برنامه قابل اجرا و سپس شهامت و عُرضه اجرا را باید داشته باشد.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه بی مبالاتی و بی توجهی دولت، برخی از مردم را از انتخابات دلسرد کرده است، خاطرنشان کرد: امروز مردم باید پای صندوق های رأی بیایند و با انتخابی شایسته برای رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

وی ادامه داد: اگر برخی مردم برای شرکت در انتخابات تردید دارند، به علت ناکارآمدی، بی مبالاتی ، عدم توجه به معیشت مردم و مشکلات اقتصادی است، عدم توجه به اشتغال و ازدواج جوانان، عدم‌توجه به مشکلات مسکن و دیگر مشکلات جامعه است.

حضور مردم پای صندوق های رأی برای رفع مشکلات کشور ضروری است

امام جمعه ازنا تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی برای رفع این مشکلات ضروری است، مردم باید با مشارکت در انتخابات و انتخابی آگاهانه فردی را انتخاب کنند که در رفع مشکلات نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: انتخابی فردی انقلابی، مدبر، با ایمان قوی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، فساد ستیز بودن و دارا بودن روحیه خدمت به مردم امری ضروری برای رفع مشکلات کشور، مردم و جوانان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات