۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۴۳۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

حضور گسترده در انتخابات تنها راه تغییر وضعیت موجود است

حضور گسترده در انتخابات تنها راه تغییر وضعیت موجود است
سردار سلیمانی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است و قطعا مردم در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه سپاه کردستان در جوار شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم برای عرض سلام و شرکت در چندین برنامه بسیج به محضر مردم کردستان برسیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زیارت قبور شهدا و گلباران مزار شهدای عزیز در شهر سنندج و آغاز کمک مومنانه که سپاه ناحیه سنندج تدارک دیده است از جمله برنامه‌های ما در این سفر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بیش از 900 کارت هدیه نقدی و آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در قالب این کمک مومنانه تدارک دیده شده است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: حضور در جمع پیشکسوتان و فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان از دیگر برنامه‌های ما در سفر به استان کردستان است.

وی با تاکید براینکه تقویت بسیج در سپاه استان در دستور کار است، گفت: مباحثی که مربوط به زیرساخت‌های بسیج است انجام می‌شود و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مردم کردستان دین زیادی به گردن نظام دارند لذا موضوع محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سپاه استان بررسی و به صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد.

به گفته وی، سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی در آینده نزدیک اقدامات بسیار خوبی در استمرار حرکت‌های ارزشمند گذشته انجام می‌دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گریزی به برگزاری انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری در این عرصه مهم سیاسی زد و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول مجاهدت‌های ملت ایران و تقدیم شهیدان زیادی است همانطور که مردم استان نزدیک به 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و در چهار دهه گذشته رنج‌های زیادی متحمل شده و از نظام حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های تقویت نظام مردم‌سالاری اسلامی که در آن هم جمهوریت و هم اسلامیت لحاظ شده، شرکت در انتخابات است.

وی افزود: قطعا همه ملت ایران در 28 خردادماه یک بار دیگر وحدت، انسجام و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت و نشان می‌دهند دنبال تحقق ایران قوی و حل مشکلات هستند و به دنبال این هستند که نارضایتی‌ها و وضع موجود که مردم را درگیر کرده به سمت یک وضعیت مطلوب تغییر پیدا کند.

وی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور سیزدهم و شوراهای شهر تنها راه تغییر وضعیت موجود است و قطعا ملت ایران به ویژه مردم فهیم و ولایت‌مدار کردستان در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت و یکی از صفحات زرین تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد./998/

ارسال نظرات