۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۸۲۴۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، بازی در زمین دشمن است

دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، بازی در زمین دشمن است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، تلاش برخی افراد و جریان نسبت به دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات را بازی در زمین دشمن دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی زا فعالان فضای مجازی با انتقاد از وضعیت افزایش قیمت ها در بازار و قطع شدن برق در روزهای منتهی به انتخابات، گفت: دستگاه های مسؤول و نظارتی پشت پرده خیز دوباره قیمت کالاهای اساسی در بازار در روزهای منتهی به انتخابات را بررسی کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای لازم در جهت حضور حداکثری و مشارکت همه آحاد کشور در پای صندوق های رای و با انتقاد از خیز دوباره قیمت کالاها در بازار و قطع شدن برق در روزهای منتهی به انتخابات، اظهار داشت: این حجم از نابسامانی در وضعیت قیمت کالاهای اساسی در بازار و قطع شدن برق و دیگر حامل های انرژی در روزهای منتهی به انتخابات اصلا زیبنده مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی نیست.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه برخی ها داخل همگام با دشمنان و رسانه های بیگانه در حال تزریق یأس و ناامیدی در میان مردم هستند، تصریح کرد: کسانی که در جهت دلسرد کردن مردم در انتخابات حرکت می کنند در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با ابراز نگرانی از شرایط موجود در روزهای منتهی به انتخابات و دست های پشت پرده برای مانع شدن خلق حماسه سیاسی ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رای، افزود: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در همه ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در این چهل و دوسال ثابت کردند پای آرمان های متعالی امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدای سرافراز ایران اسلامی ایستاده اند.
 
حجت الاسلام شکریان، ادامه داد: به طور قطع ملت بزرگ ایران با این دشمنی ها و خباثت های مزدوران داخلی و خارجی نمی توانند در عزم و اراده ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی خللی ایجاد کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران در این دوره از انتخابات و اهمیت انتخاب صلح، تصریح کرد: عدم نظارت بر قیمت کالاهای اساسی مردم در این روزها و افزایش بی رویه قیمت ها، معیشت و زندگی اقشار محروم و مستضعف جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و باید برای رفع این معضلات و مشکلات فکر و برنامه ریزی دقیق داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت نظارت های دقیق دستگاه های مسؤول و مربوطه در این روزهای منتهی به انتخابات بر روی قیمت کالاهای اساسی، تاکید کرد: افسار گسیختگی در افزایش قیمت ها و کمبود برخی کالاهای اساسی در بازار و قطع برق شهروندان نوعی کارشکنی در موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات است.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که دولت و مسؤولان اجرایی کشور وظیفه دارند در آستانه انتخابات نسبت به رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد این معضلات و مشکلات هستیم که به طور قطع باید پشت پرده این مسائل بررسی شود./950/
ارسال نظرات