۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۸۲۴۹۰
امام جمعه دلفان:

مشارکت حداکثری مردم کارآمدی نظام را تقویت می کند

مشارکت حداکثری مردم  کارآمدی نظام را تقویت می کند
لرستان - حجت الاسلام خانی بر ضرورت اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم کارآمدی نظام را تقویت و دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در راستای اهمیت انتخابات ۲۸خرداد بیان داشت: حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رأی کارآمدی نظام را افزایش داده و باعث می‌شود، منتخب مردم با پشتوانه قوی ازآرا مردمی در  احقاق حقوق وخدمت به کشور و مصالح ملت در دنیای امروز وضعیت کشور را در جهان ارتقا دهد.

مدیر تراز انقلاب باید روحیه امید و نشاط را در جامعه ترزیق کند

امام جمعه دلفان با اشاره به ویژگی‌های مدیر  تراز  انقلاب بیان کرد: فرد مؤمن، متعهد، پاک دستی که روحیه امید، نشاط و انقلابی‌گری در او وجود داشته باشد گزینه مناسبی برای حضور در مدیریت کشور بوده و ضروری است که در فضای سالم انتخابات مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: القای ناکارآمدی نظام؛ حربه دشمن برای کاهش سطح مشارکت مردم درصحنه های سیاسی کشور است.

امام جمعه دلفان با اشاره اهمیت موضوع انتخابات بیان کرد: سرنوشت‌ساز ترین صحنه سیاسی و اجتماعی کشور انتخابات ریاست جمهوری است که مردم شریف ایران به اهمیت آن آگاه هستند.


وی اظهار داشت: نیاز است چهره‌های تأثیر گذار سیاسی و اجتماعی با حضور درسطوح مختلف جامعه و بهره گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی، اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و شاخص‌های دولت کارآمد و انقلابی را برای مردم تبیین کنند./9451

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات