۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۸۲۵۲۷
نجفی در اولین سالگرد استاد ارشد جامعه الکوثر پاکستان:

بقای تشیع در پاکستان مدیون فداکاری های روحانیت انقلابی و مبارز است + تصویر

بقای تشیع در پاکستان مدیون فداکاری های روحانیت انقلابی و مبارز است + تصویر
حجت الاسلام والمسلمین نجفی در مراسم اولین سالگرد استاد ارشد جامعه الکوثر، گفت: بقای تشیع در کشور مدیون فداکاری های روحانیت است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد شفا نجفی از روحانیون برجسته پاکستان در مراسم اولین سالگرد حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی استاد ارشد جامعه الکوثر پاکستان که با حضور علما، روحانیون، شخصیت ها، اساتید، طلاب و کارکنان این مرکز و با مراعات پروتکل های بهداشتی کرونا در جامعه الکوثر اسلام اباد پاکستان برگزار شد، از خدمات ارزنده و یاد و خاطره این استاد حوزوی را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی در سخنان خود به فضائل فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، اهمیت احیای امربه معروف و نهی از منکر و مقام علمای ربانی اشاره کرد و گفت: استاد بزرگ حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی اعلی الله مقامه، جزوی آن دسته از اساتیدی بوده اند که مدام به تربیت شاگردان نخبه می کوشیدند و رمز اصلاح جامعه را در تحویل یک مربی و روحانی خوب به جامعه می دانستند.

این روحانی پاکستانی حضور افراد غیر روحانی و تحصیل نکرده در مراکز حوزی و پایگاه های دینی بر منابر سخنرانی جشن ها و عزاداری ها، خطرجدی برای جامعه پاکستان عنوان کرد و ابراز داشت: سخنرانان و مداحانی که دروس علوم و معارف محمد و آل محمد(ص) و عقائد اسلامی را نخوانده اند به ترویج عقائد غلط مشغول اند.

از سوی دیگر کنفرانس نوید انقلاب اسلامی با حضور علما از جمله حجج اسلام والمسلمین شیخ محمد صادق ترابی، شیخ شرافت علی ولایتی و شیخ جمال اختر عابدی، دیگر شخصیت های معروف و تعداد زیادی از مردم منطقه توسط سازمان دانشجویان جعفریه(شیعه) پاکستان، در حسینیه قصر زهراء(س) منطقه حیدرپوره گلگت بلتستان پاکستان برگزار شد.

در این مراسم سخنران به خدمات دینی، فرهنگی و اجتماعی سفیر انقلاب حجت الاسلام والمسلمین شهید آغا سید ضیاالدین رضوی گلگت بلتستان پاکستانی سخنرانی کردند./988/

 

 

ارسال نظرات