۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۶۰۴
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

رای به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری رای به اصل نظام است

رای به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری رای به اصل نظام است
کرمانشاه - حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: ۷ نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید شده اند که رای به هر کدام، رای به جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در گردهمایی دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب که با محوریت انتخابات 28 خردادماه برگزار گردید، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای شهر و روستا تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی درمقابل دشمنان قسم خورده این کشور است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: مطالبه گری حق مسلم هر شهروند و هم وطنی است، بنابراین انتظار داریم که مشکلات به صورت کامل شناسایی و به مدیران مربوطه انتقال داده شود تا مردم به حقوق واقعی خود برسند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه سالیان متمادی است که کمبود آب به یکی از مهمترین مشکلات مردم شهرستان سرپل ذهاب تبدیل شده است، بنابراین امیدواریم که در دولت جدید این مشکلات و دغدغه مندی مردم حل شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر ضرورت حضور در انتخابات گفت: باید تلاش همه ما به ویژه دهیاران شهرستان این باشد که مردم علاوه بر حضور در پای صندوق های رای که باعث دلسردی دشمنان می شود، نامزد اصلح و انقلابی را به همه معرفی کنند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: هفت نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید شده اند که رای به هر کدام از این نامزدها، رای به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام فاطمی نسبت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای حفظ آرمان های امام راحل و شهدا باید همه ما مردم را برای حضور در این روز تاریخی دعوت کنیم زیرا با این کار دِین خود را به انقلاب و نظام خواهیم پرداخت./1400/

ارسال نظرات