۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۶۰۵
ایران در تب‌وتاب انتخابات؛

نامزدها به کدام استان‎‌ها سفر کردند؟

نامزدها به کدام استان‎‌ها سفر کردند؟
در کمتر از چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری برخی نامزدها سفرهای استانی خود را کلید زده‌اند؛ قاضی‌زاده هاشمی امروز به خراسان شمالی رفت و رئیسی مهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روز جمعه ۲۸ خردادماه استان‌های مختلف کشورمان شاهد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند بود؛ نامزدها در روزهای باقی‌مانده همه تلاش خود را برای جلب افکار عمومی به کار گرفته‌اند.

سفرهای استانی از ابزارهایی است که در روزهای باقی‌مانده، نامزدهای ریاست جمهوری برای ارتباط با مردم از آن بهره می‌گیرند. قاضی‌زاده هاشمی طی روزهای اخیر به خراسان شمالی، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

ابراهیم رئیسی بعد از سفر به خوزستان و برخی شهرستان‌های تهران حالا قرار است مهمان مردم آذربایجان شرقی باشد.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

محسن مهرعلیزاده در سفری به غرب کشور، در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی حضور یافت و در جمع مردم زادگاهش سخنرانی کرد.

علیرضا زاکانی شب گذشته به جمع مردم قم رفت و در اجتماع حامیان جبهه انقلاب در این استان سخنرانی کرد. سعید جلیلی نیز نشست‌هایی را در شهرستان‌های استان تهران ازجمله شهرری داشته است.

این در حالی است که برخی سفرهای تبلیغاتی کاندیداها ازجمله سفر انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی به اصفهان و سفر سعید جلیلی به اراک لغو شد.

علاوه بر سفرهای نامزدهای ریاست جمهوری، حامیان آن‌ها نیز سفرهای متعدد را به استان‌ها داشته‌اند، سعید محمد، علی نیکزاد، رستم قاسمی، مرضیه وحید دستجری، منوچهر متکی، حمیدرضا حاجی بابایی و… ازجمله شخصیت‌هایی هستند که در حمایت از نامزدهای جبهه انقلاب ازجمله سید ابراهیم رئیسی به استان‌ها سفر کرده‌اند.

آخرین اخبار از سفرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در زیر می‌خوانید.


سفر رئیسی به آذربایجان شرقی


رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت‌الله رئیسی در آذربایجان شرقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: شرایط حضور آیت‌الله رئیسی در آذربایجان شرقی فراهم شده است.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

محمدیوسف شاکری با بیان اینکه سفر رئیسی به تبریز در روز چهارشنبه انجام می‌شود، ادامه داد: برای این سفر، موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای تأمین استان اخذ شده است.

وی گفت: مراسم پرشور استقبال مردم آذربایجان از آیت‌الله رئیسی، عصر چهارشنبه، بلافاصله پس از اتمام پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری، از ساعت ۷ عصر در ورزشگاه تختی باغشمال برگزار خواهد شد که درب‌های ورزشگاه از ساعت ۶ عصر بازگشایی می‌شود.

شاکری ادامه داد: حفظ سلامت مردم در کنار حفظ نظم و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید آیت الله رئیسی است تا از این جهت آسیبی به مردم وارد نشود.


سفر قاضی زاده هاشمی به خراسان شمالی


سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز سه شنبه در یک سفر تبلیغاتی به خراسان شمالی سفر کرد. نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در این سفر بناست به شهرستان راز و جرگلان که یکی از شهرستان‌های محروم استان است سفر کند و با مردم این منطقه به گفتگو بپردازد.

قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران: هدف دولت سلام ایجاد استقلال اقتصادی است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: هدف ما ایجاد استقلال اقتصادی همه جانبه است لذا تا زمانی که می‌توانیم در داخل تولید داشته باشیم نباید هیچ ماده خامی صادر شود.

این داوطلب ریاست جمهوری ادامه داد: اکنون با ظرفیت‌های پالایشگاهی موجود می‌توانیم یک میلیون بشکه نفت در روز را تبدیل به فرآورده‌ها کنیم. وی با اشاره به ظرفیت‌های خالی کشور، افزود: باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا با توجه به نیروی انسانی موجود، ارزش افزوده در کشور ایجاد شود.

قاضی زاده تصریح کرد: حجم زیاد صادرات کشور خام فروشی است لذا باید زنجیره ارزش افزوده شکل بگیرد.

این داوطلب ریاست جمهوری بیان کرد: خراسان شمالی اهل فرهنگ است و مردمانی غیور دارد که امیدواریم در کنار تمام مردم ایران یک ایران قوی بسازیم لذا موانع حضور مردم در اقتصاد را از بین می‌بریم.

وی در انتها در خصوص انصراف خود، گفت: تاکنون کسی انصراف داده؟ اگر بنا به انصراف بود افراد انصراف می‌دادند.

قاضی زاده در انتها با اشاره به مشکلات آموزشی، گفت: باید یک بازنگری در سیستم آموزشی ایجاد شود.


سفر قاضی زاده هاشمی به کرمانشاه


قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران: آمده‌ام حرف کولبران را بشنوم

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به استان کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتخار پیدا کردیم که به استان کرمانشاه آمده و در این سفر به شهرستان مرزی جوانرود خواهیم رفت.

وی کرمانشاه را استان غیورمردان، ورزشکاران و دلاوران مردان دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: کرمانشاه یک استان آسیب دیده و توسعه نیافته با نرخ بیکاری بسیار بالا است، ما روز گذشته در سیستان و بلوچستان بودیم و امروز به استان کرمانشاه آمده‌ایم به خاطر اینکه این استان‌ها، استان‌هایی هستند که کمتر مورد توجه بوده و نیاز به برنامه‌ریزی برای رشد بیشتر در این استان‌ها وجود داشته و این اقدام ما توجه دولت سلام به این مسئله مهم را نشان می‌دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در گام دوم انقلاب عدم توازن و تبعیضی که بین مناطق مختلف کشور است مورد توجه دولت سلام قرار دارد، ما به دنبال آن هستیم که این تبعیض‌ها را برطرف کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی حضور در جمع مردم شهر جوانرود و کولبران را از دیگر برنامه‌های خود در سفر به استان کرمانشاه اعلام و بیان کرد: می‌خواهم حرف کولبران را بشنوم، همانطور که در نظرسنجی و مناظره‌ها مشاهده کردید به دور از سیاسی کاری و شعارزدگی برنامه‌هایم را اعلام کردم و هم اکنون فارغ از جدل‌های پوچ سیاسی درد آن قشری را می‌شنوم که صدای فریادشان را کسی نشنیده زیرا به نظر من درد کولبران در دعوای سیاسیون گم شده است.

وی در مورد دیدار مردمی گفت: برای اینکه مردم به زحمت نیافتند و به دلیل مسائل پیش آمده در شرایط شیوع کرونا از برگزاری همایش پرهیز کردیم و توجه دولت سلام را به مراکز پیرامونی و دور از نظر متمرکز کرده و آمده‌ایم که بگوییم مراکزی که کمتر به آن‌ها توجه شده را باید با قدرت بسازیم.

قاضی زاده هاشمی در جمع مردم جوانرود: دولت سلام برای رونق اقتصادی در مناطق مرزی برنامه دارد

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر تبلیغاتی به شهرستان جوانرود در استان کرمانشاه هم اظهار کرد: این شهرستان مرزی با محرومیت‌ها و مشکلات بسیاری مانند مسئله کولبری مواجه است.

وی دولت آینده خود را در مقابل مرزنشینان مسئول دانست و افزود: ما برای تجارت مرزی، بازرگانی، کشاورزی، معدن و اشتغال مرزنشینان برنامه داشته و سرمایه گذاری را با توجه به بازار ۶۰۰ میلیونی همسایه‌ها آسان می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پایتخت دولت سلام فقط تهران نیست و هر شهرستانی محرومیت بیشتری داشته باشد توجه به آن بیشتر است، گفت: رونق اقتصادی در مناطق مرزی با تمرکز زدایی از پایتخت از مهمترین برنامه‌های دولت سلام است.

وی با اشاره به عقب ماندگی استان‌های مرز نشین، ادامه داد: دولت‌های قبلی در اقتصاد و اشتغال مرزنشینان فعالیت اثر گذاری نداشته و در این مسئله غفلت داشتند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: سفر به این شهرستان بیشتر به این دلیل بود که به مردم این خطه بگوییم مشکلات آنها را می‌دانیم و برای حل آن برنامه داریم.


سفر قاضی زاده هاشمی به سیستان و بلوچستان


قاضی‌زاده هاشمی در جمع مردم زاهدان: محور اصلی برنامه‌های دولت سلام توجه به مستضعفان است

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع مردم زاهدان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از مهدهای تمدن ایران زمین است که متأسفانه عقب ماندگی‌هایی در سالیان و دولت‌های گذشته در ان به وجود آمده که بخشی از آن نیز تاریخی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما در دولت خودمان می‌کوشیم کارکرد دقیقی برای سازمان‌ها و نهادها برای جبران این عقب ماندگی تعریف کنیم، گفت: این کمبود امکانات باعث مهاجرت برخی مردم شده و لازم است تا امکانات به نحو مناسب توزیع شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت سلام متشکل از همه قومیت‌ها و مذاهب است، افزود: با سپردن کار به مردم با فرهنگ و مرزدار این استان می‌توان تجارت بزرگی را در ارتباط با کشورهای همسایه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌های مرزی در حقیقت جایی است که ابتدا باید منابع مالی دولت‌ها در توسعه آنها هزینه شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: ۷۰ درصد مسکن چند سال اخیر فقط در ۴ استان کشور ساخته شده است که همین باعث تمرکز سرمایه در استا ن‌های برخوردار شده و این چیزی است که دولت باید آن را تغییر بدهد.


حضور زاکانی در جمع مردم قم


زاکانی در ورزشگاه حیدریان قم: نتیجه انتخابات امسال سرآغاز تمدن، تحول و پیشرفت کشور است

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

علیرضا زاکانی در ورزشگاه حیدریان قم با اشاره به رقابت دو جریان بی هویت و وابسته به غرب و قبیله سالار با جریان انقلابی شایسته سالار در ابعاد مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی طی ۴۲ سال گذشته گفت: وضع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی امروز نتیجه بی کفایتی همین جریان بی هویت و وابسته به غرب است که پس از ۸ سال خرابه تحویل می‌دهند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دیگر دوره مفت‌خوری در کشور به پایان رسید و فخر فروشی مسئولان برای مردم تمام شده است گفت: امروز سرآغاز تمدن و تحول و پیشرفت کشور است و مردم ایران این راه را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش پایه پولی کشور از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان در هشت سال گذشته گفت: امروز زمان بستن پرونده کسانی است که یا نمی‌دانند و یا نمی‌توانند و نمی‌خواهند و مردم کشورمان با انتخاب اصلح خود امید و نشاط و پویایی را به جامعه بازمی گردانند.

زاکانی با انتقاد از عملکرد دولت طی ۸ سال گذشته و تأثیر آن بر اعتماد عمومی گفت: دولت یازدهم با بیش از ۷۰ درصد مشارکت سکاندار کشور شد اما امروز دولت را با اعتماد مردمی ۴۷ درصد مشارکت تحویل می‌دهد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نباید تجربه انتخابات ۹۲ تکرار شود و هیچکس حق ندارد بازیگری راه بیندازد و یا مردم را به خودش دعوت کند گفت: باید ۵ نامزد جریان انقلابی مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسالت‌ها و مسؤولیت های خود عمل کنیم و با دوری از منیت‌ها به وحدت برسند.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 


سفر مهرعلیزاده به آذربایجان غربی


مهر علیزاده در بازدید از دریاچه ارومیه: اقدامات احیای دریاچه ارومیه کافی نیست

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

محسن مهرعلیزاده در بازدید از دریاچه ارومیه برنامه‌های دولت احتمالی آینده خود را برای تداوم احیای این دریاچه تشریح کرد و افزود: در دولت من کلنگ هیچ سدی به زمین زده نخواهد شد تا آب به پیکره دریاچه ارومیه برسد چون در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه تمام استان‌های شمال غرب تا البرز تحت تأثیر ریزگردهای نمکی قرار می‌گیرند.

وی اشاره به وضعیت فعلی دریاچه ارومیه گفت: این وضعیت، خاص دریاچه ارومیه نیست و در جاهای دیگر همچون تالاب گاوخونی و زاینده رود شاهد کم آبی هستیم که نتیجه کم توجهی بوده است.

مهرعلیزاده از دریاچه ارومیه به عنوان چشم آذربایجان نام برد و افزود: کار ستاد احیای دریاچه ارومیه تمام نشده و از تجربیات این ستاد به شکل بهتر و با برنامه ریزی مناسب‌تر در دولت من هم برای دریاچه ارومیه و هم سایر تالاب‌ها و رودخانه‌ها و دریاچه‌های کشور استفاده خواهد شد.

وی کار فرهنگی برای احیا دریاچه ارومیه را مهم دانست و اضافه کرد: در کنار کار فرهنگی باید به سمت کشاورزی مدرن با آبیاری نوین، کشت گلخانه‌ای و اصلاح الگوهای کشت برویم تا هم کشاورزی داشته باشیم هم آب کم مصرف کنیم.


سفر مهرعلیزاده به آذربایجان شرقی


این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین در جریان سفر به آذربایجان شرقی از وضعیت آبی دریاچه ارومیه در محدوده شهرستان اسکو بازدید کرد.

وی در سفر تبلیغاتی به زادگاه خودش، در بدو ورود به زیارت مزار شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس رفت. وی سپس در بازار مراغه حاضر شد و با جمعی از بازاریان این شهر دیدار کرد.

 


سفر رئیسی به خوزستان


آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۹ خردادماه از طریق فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد اهواز شد.

وی در ابتدای ورود خود به اهواز به مناطق محروم منبع آب و حصیر آباد اهواز رفت و با مشکلات این مناطق آشنا شد. همچنین وی در این مناطق به خانه شهید محمدی از شهدای این مناطق رفت و با اعضای خانواده وی دیدار کرد. وی همچنین با حضور در منطقه آخر آسفالت اهواز با خانواده شهید معماری نیز دیدار کرد.

رئیسی همچنین در این سفر در جمع هواداران و حامیان خود حاضر و در خصوص برنامه‌های تبلیغاتی خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کرد. مراسم سخنرانی حجت الاسلام رئیسی ساعت ۲۰ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

رئیسی در جمع مردم اهواز: ما هم دیپلماسی بلدیم ولی از موضع اقتدار / خوزستان را باید ویژه دید

سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در جمع مردم خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: امروز شرایط خاصی است، بجاست که شما مردمان در اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، ایذه، باغملک، سوسنگرد، اهواز، رامهرمز، بهبهان، شادگان، خرمشهر، آبادان، همه اقوام و گویش‌ها در استان خوزستان، عرب و بختیاری، کرد و لر و شوشتری و دزفولی و بهبهانی و ترک قشقایی همه و همه باید شرایط امروز کشور را درک کنیم، اینکه چه شرایط و وضعیتی در کشور وجود دارد. آنچه مسلم است وضع اداره امور اجرایی در کشور وضعیتی است که مردم را نگران و جوانان را ناامید کرده است؛ مردم تحول روزگاری نو را طلب می‌کنند؛ چه چیزی باید تغییر کند؟

رئیسی با بیان اینکه امروز برخی تبعیض‌ها خوزستانی‌ها را آزرده خاطر کرده است، بیان کرد: سوال جدی در این خطه این است که با وجود منابع عظیم نفت و گاز با تأسیسات فولادی و کشت و صنعت‌های مختلف نیشکر، وجود رودخانه‌های پرآب کارون و مارون و دیگر موارد و همجواری خوزستان با بازارهای مصرفی کشورهای خلیج فارس و وجود امکانات زیربنایی فراوان در خوزستان راستی چرا ما در خوزستان نگران برای یافتن شغل و کار باشیم؛ چرا جوانان تحصیل کرده خوزستانی باید بیکار باشند؟

وی افزود: چرا حق آلایندگی که قانونی برای این استان است درصد آن به خوزستان تخصیص پیدا نمی‌کند؟ ۳۰ هزار میلیاردی که در قانون آمده در خصوص حق آلایندگی و درصد تولید نفت که باید درصدی برای آبادی و توسعه خوزستان اختصاص داد، چرا اختصاص نمی‌یابد؟ بسیار می‌توان برای این مردم خصوصاً در زمینه اشتغال و مسکن کار و برنامه ریزی کرد؛ با علم و اطلاع نسبت به ظرفیت‌های خوزستان و کشور مسکن و اشتغال وظیفه دولت است که پیگیری کند و با همکاری مردم ازدواج از شما و ایجاد اشتغال و تأمین مسکن نیز از سوی دولت پیگیری می‌شود.

 

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 


دیدار سعید جلیلی با مردم شهرری


سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم طی هفته گذشته با جمعی از مردم شهرری در مسجد آیت الله فیروزآبادی دیدار کرد.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 


حضور رئیسی در اجتماع مردم ورامین و اسلامشهر


آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۷ خرداد در اجتماع عظیم مردم ورامین قرچک، پیشوا و پاکدشت در مسجد تاریخی جامع ورامین سخنرانی کرد.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

برای دیدن بقیه تصاویر اینجا و اینجا کلیک کنید.


دیدار سعید جلیلی با جمعی از برگزیدگان روستایی در عشق آباد شهرری


سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته گذشته با جمعی از برگزیدگان روستایی عصر چهارشنبه در عشق آباد شهرری دیدار کرد.

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

فضای استان های انتخاباتی تر شد/ نامزدهای ریاست جمهوری به کدام است

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات