۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۶۱۳
دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه:

اعتماد ملت ایران به دولتمردان زمینه حفظ نظام است

اعتماد ملت ایران به دولتمردان زمینه حفظ نظام است
کرمانشاه - حجت الاسلام عزیزی گفت: آن چیزی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون زمینه حفظ این نظام بوده است، اعتماد ملت ایران به دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: قانون اساسی اصل 6 را برای اداره کشور تنظیم و تدوین کرده است که این موضوع به صورت ادواری تحت عنوان انتخابات عملیاتی می گردد.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: بنابراین اصل ششم قانون اساسی صراحتا به نقش مهم، مستقیم و تاثیرگذار مردم در آینده شان تاکید کرده است و امروز همه ما باید با التزام به این اصل در انتخابات که حق مسلمی برای ماست، حضوری فعالانه و خودجوش داشته باشیم.

حجت الاسلام عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: موضوع دیگری که همه اطلاع داریم اهمیت بسیار بالای انتخاب درست و هوشمندانه فرد اصلح برای پست ریاست جمهوری است، زیرا شخص رئیس جمهور اداره کشور را برای حداقل 4 سال در اختیار خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: بنابراین انتخاب درست ما در این برهه کنونی آینده فرزندان و کشور را رقم می زند لذا دقت در انتخاب فرد اصلح یکی از ضرورت های مشارکت در انتخابات است.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد: بنابراین تلاش همه دست اندرکاران انتخابات این است که به تک تک آرای ملت ایران از پایین ترین شخص تا بالاترین فرد به یک نحو نگریسته شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: موضوع دیگری که در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده و هستیم، تلاش های بی سابقه دشمنان برای شبهه افکنی و حاشیه سازی علیه انتخابات ریاست جمهوری است به نحوی که بخش اعظمی از وقت و هزینه رسانه ها و شبکه های ماهواره ای معاند به انتخابات 28 خرداد ایران اسلامی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آن چیزی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون زمینه حفظ این نظام بوده است، اعتماد ملت ایران به دولتمردان می باشد، بنابراین از مسؤولان درخواست داریم که بعد از انتخابات همچنان خدمتگزار مردم و جامعه باشند.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: طبق دستورالعمل های وزارت کشور برای هر شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه یک نفر به عنوان بازرس تعیین شده است و نیز برای 15 صندوق رای یک نفر به عنوان سربازرس مشخص شده است تا روند انتخابات سالم برگزار شود.

حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: بنابراین در سطح استان کرمانشاه 21 بازرس از سوی وزارت کشور به صورت مستقیم معرفی شده اند که از این تعداد بازرس ویژه، 7 نفر از آنان در شهرستان کرمانشاه و مابقی در شعب اخذ رای در شهرستان های استان  مستقر خواهند شد./1400/

ارسال نظرات