۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۶۳۷

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
نظر جلیلی درباره لیست‌های شورای شهر، وحدت کم نظیر اقوام، مذاهب و جناح‌ها، برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودتونو له نکنین!، بمباران برای رای ندادن مردم! بخشی از تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نظر جلیلی درباره لیست‌های شورای شهر، وحدت کم نظیر اقوام، مذاهب و جناح‌ها، برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودتونو له نکنین!، بمباران برای رای ندادن مردم! بخشی از تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

نظر جلیلی درباره لیست‌های شورای شهر

سخنگوی ستاد جلیلی در توئیتی نوشت: انتساب لیست‌های شورای شهر به ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی مورد تایید نیست.

نظر جلیلی درباره لیست‌های شورای شهر

 

وحدت کم نظیر اقوام، مذاهب و جناح‌ها

 مسلم معین در توئیتی نوشت: کشور به این وحدت اقوام و مذاهب و جناح ها نیاز داشت. امروز شیعه و سنی و اصولگرا و اصلاح طلب در همه استانها از کاندیدای اجماع ملی حمایت کرده اند.

وحدت کم نظیر اقوام، مذاهب و جناح‌ها

 

برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودتونو له نکنین!

یک کاربر در توئیتی نوشت: اصلاحات نیوز به داربست‌ فلزی ارتفاع ۱متر که اونورشم معلومه و برای تفکیک جایگاه استقرار بانوان موقت نصب شده میگه دیوار کشیدن رئیسی بین زنان و

مردان!

برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودشونم دارن له میکنن.

برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودتونو له نکنین!

برای رای نیاوردن رئیسی شعور خودتونو له نکنین!

​​

بمباران برای رای ندادن مردم!

علی رجبی در توئیتی نوشت: 

سکینه حورسی از مدافعان خرمشهر درباره اولین انتخابات بعد از شهادت رجایی و باهنر می‌گفت: به شعبه‌ اخذ رأی «مسجد پیروز» آبادان رفتم. رژیم بعث حملات توپخانه‌ای سنگینی برای در خانه ماندن مردم انجام می‌داد اما هیچکس اعتنا نکرد.

امروز که زیر شدیدترین تحریم‌ها هستیم چه می‌کنیم؟

بمباران برای رای ندادن مردم!

 

روانبخش: بمب خبری در راه است

یک کاربر در توئیتی نوشت: بمب خبری در راه است. انصراف تعدادی از نامزدهای مهم به نفع آیت‌الله رئیسی. منتظر بمانید.

روانبخش: بمب خبری در راه است

 


بورس چنین رئیس جمهوری میخواد

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای رئیسی امروز در تالار بورس به میان سهامداران رفت تا شنوای درد دل آنها باشد. او چند روز قبل هم به بازار رفت و از مشکلات کسب و کار شنید. مردم با او درد دل می کنند، چون باور کرده اند که می خواهد و می تواند گره گشایی کند. جمهوریت و رئیس جمهور تراز، به همین شنوایی و توانایی است .

کاش رئیس بانک مرکزی نیز همین قدر با مردم راحت بود و به عنوان تصمیم گیر ارشد دولتی، به میان آنها می رفت، تا بازخورد کارنامه خودشان را در آینه مردم ببیند.

آقایان رئیسی و همتی در سمت اخیر خود، سه سال حضور داشته اند. اما چه چیزی موجب شده محبوبیت رئیسی ظرف سه سال، به 70 درصد برسد که پس از شهید سلیمانی کم نظیر است؛ و دیگری، 4 درصد مقبولیت داشته باشد؟

آیا می شود این فاصله عمیق کارنامه را با اهانت و تخریب رئیسی، و یا نام بردن از "تاجزاده، جنیدی، صفایی فراهانی، فردوسی‌پور، دایی، آذری جهرمی، طیب‌نیا، پزشکیان، کرباسچی، فرجی دانا، مسجد

جامعی، ظفرقندی و..."  پر کرد؟

مردم اصلا چند نفر از اینها را می شناسند و برای چند نفرشان شان اعتبار قائلند؟ (بماند که دایی و فردوسی پور و...، حمایت از همتی را رد کردند!)

بورس چنین رئیس جمهوری میخواد

​​​​


توصیه وحید یامین پور به جوانان انقلابی

 وحید یامین پور در توئیتی نوشت: "جبهه‌ی انقلاب" مهمتر از دولت انقلابی است.

جوانان مومن انقلابی هستند که نیروهای سازنده دولت و جامعه اسلامی و انقلابی هستند. برای تحقق دولت انقلابی، جبهه انقلاب را منهدم نکنیم.

طرفداران کاندیدای دیگر نه نفوذی‌اند، نه بی‌بصیرت‌اند، نه منافق‌اند.

به فکر فردای انتخابات هم باشیم.

توصیه وحید یامین پور به جوانان انقلابی

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات