۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۶۸۲۶۵۲
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت علما و فضلای ساروی حوزه های علمیه قم و مشهد از آیت الله رئیسی

حمایت علما و فضلای ساروی حوزه های علمیه قم و مشهد از آیت الله رئیسی
مازندران - بیش از ۱۲۵ تن از علما و فضلای ساروی در حوزه‌های علمیه قم، مشهد و ساری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، بیش از ۱۲۵ تن از علما و فضلای ساروی در حوزه های علمیه قم، مشهد و ساری با صدور بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کردند.
 
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است؛
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
 و صلّی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین
 ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم (سوره اعراف آیه ۱۱) 
 
یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است که آن را با  برگزاری قریب به چهل انتخابات در طول چهار دهه به رخ مدعیان دموکراسی کشیده است. 
 
متاسفانه عملکرد ضعیف دولت در عرصه های اقتصادی، معیشتی،سیاست خارجی و  فرهنگی موجب گله‌مندی و ناراحتی بحق مردم عزیزمان بویژه محرومان شده است. 
 
اکنون در آستانه یکی از مهم‌ترین انتخاب ها قرار داریم و از طرفی دشمنان قسم خورده و مزدورانشان تمام حیله هاشان را بکار گرفته اند تا شاهد حضور کمرنگ مردم در پای صندوق رأی باشند. 
 
به امید خداوند روز ۲۸ خرداد مردم  غیور ایران با حضور پر شکوه خود سیلی محکمی به صورت دشمنان مکار خواهند نواخت.
 
ما شاگردان مکتب امام صادق(ع) و  رهروان امام خمینی(ره) روحانیون ساروی مقیم قم، مشهد و ساری ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را فرد اصلح برای تصدی مسؤولیت خطیر ریاست جمهوری می دانیم.
 
ایشان علاوه بر تقوا، پاکدستی، مدیریت جهادی، قدرت اجماع سازی و داشتن برنامه، کارنامه موفق و روشنی در مسئولیت‌های مهم کشوری دارد
 
از عموم مردم فهیم ایران  و همشهریان گرامی درخواست میکنیم با شرکت حداکثری در انتخابات و رأی به آقای رئیسی زمینه های رشد، تعالی و پیشرفت ایران عزیز را فراهم آورند.
 
جمعی از روحانیون و اساتید ساروی حوزه های علمیه  ساکن قم، مشهد و ساری/950/
ارسال نظرات