۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۶۶۴

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی
جمعی از علما، اساتید و شخصیت های حوزوی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد و کارنامه آیت الله رئیسی در مسؤولیت های مختلف، ایشان را گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از علما، اساتید و شخصیت های حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار قرارگاه رسانه‌ای حوزوی دولت اسلامی، ضمن دعوت از مردم برای حضوری پرشور در پای صندوق های رأی، اقدامات و فعالیت های مثبت آیت الله رئیسی در مناصب گوناگونی که بر عهده داشته را نشانه اصلح بودن این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانسته و از ایشان حمایت کردند.

علمای حوزه عدالت و حق گستری، پاکدستی، اخلاق مداری، توجه به محرومان و مستضعفان، وزانت علمی و جایگاه بالای فقهی حقوقی، عدالت خواهی و عدالت گستری، مبارزه با فساد، فعالیت های جهادی و انقلابی بودن را جمله از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی دانستند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی انسانی خلیق و مؤدب به آداب اسلامی/ جز خوبی از ایشان ندیدم

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اخلاق مداری آیت الله رئیسی، گفت: آیت الله رئیسی در مجلس خبرگان نائب رئیسی و مدیریت این مجلس را برعهده دارند.                                                                                                                                                          

نماینده مجلس خبرگان اظهار داشت: بنده و آیت الله رئیسی در کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان فعالیت داریم، بنده به جز متانت، ادب وخوش برخوردی چیز دیگری از ایشا ندیدم.

آیت الله مجتهدشبستری بیان کرد: آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و مبارزه با فاسد بسیار قاطعانه عمل می کنند، اما ایشان در معاشرت های خود با دیگران انسانی خلیق و مؤدب به آداب اسلامی و مهربان هستند.

آیت الله رئیسی توانایی عدالت گستری را در جامعه دارد

وی به تبیین سوابق مدیریتی و اجرایی آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی در تمام مسؤولیت هایی که بر عهده گرفته، انصافا سوابق درخشان و کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است.

آیت الله مجتهدشبستری حجم کار و فعالیت مدیریتی در آستان قدس رضوی را بیش از چهار وزارتخانه دانست و گفت: در دوران قبل، اوضاع آشفته ای بر آستان حاکم شده بود؛ اما در مدت کم مدیریت آیت الله رئیسی بر آستان قدس رضوی به ساماندهی فعالیت های این مجموعه پرداخت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی، چه در زمان معاون اولی یا چه در زمان ریاست قوه قضاییه تحول بزرگی ایجاد کرد و به اصلاح ساختارهای این قوه پرداخت.

آیت الله مجتهدشبستری ابراز کرد: آیت الله رئیسی در مبارزه با مفسدان اقتصادی اهتمام ویژه ای داشته و حتی با تخلفات مسؤولان و قاضیان متخلف قوه قضاییه برخورد قاطع انجام داده است.

وی با بیان اینکه عملکرد مناسب و منطقی آیت الله رئیسی بر همگان روشن است، افزود: کارشناسان و مدیران کشور به توانمندی های اجرایی ایشان اذعان دارند، از این رو آیت الله رئیسی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری کشور است که می تواند اوضاع نامطلوب اقتصادی کشور و معیشت مردم و فساد حاکم بر برخی نهادها را سر و سامان داده و عدالت را در جامعه گسترش دهد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی درد انقلاب، جامعه و معیشت مردم را دارد

آیت الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اخلاق مداری آیت الله رئیسی اظهار داشت: وقتی در رابطه با عدالت بحث می شود باید تمام موارد در امور زندگی به عدالت ختم شود. مرحوم شیخ انصاری هم نظرشان همین موضوع است که تمام امور باید به دست مومنین اهل عدالت اجرا شود.

وی در ادامه افزود: اصل کار باید به عدول مومنین برگردد، اگر همه جا مومنین عادل بر سر کار باشند، امور به احسن وجه صورت می پذیرد. تاریخ نشان داده است از صدر اسلام هرگاه افراد غیرعادل بر منصب ریاست نشسته اند، کارها سروسامان نگرفته و دین و دنیای مردم به سمت نابودی و تباهی کشیده شده است.

این استاد حوزه عمیه با بیان اینکه آیت الله رئیسی نشان دادند کارها را براساس منشاء عدالت پیش می برند، اذعان کرد: مسئول عادل می داند که باید به خدا پاسخگو باشد لذا تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا امور را به بهترین وجه سروسامان دهد.

آیت الله احمدی فقیه یزدی در پایان خاطر‌نشان کرد: آقای رئیسی عادل و متعهد است، این سید جلیل القدر دلسوز، و درد انقلاب، جامعه و معیشت مردم را دارد و مردم به دنبال کسی هستند که بتواند به وضعیت اقتصادی جامعه سروسامان ببخشد، امیدوارم با انتخاب صحیح این اتفاق تحقق پیدا کند.

جایگاه آیت الله رئیسی در مجلس خبرگان، نافی شبهات

استاد حوزه علمیه با توجه به سابقه علمی و شخصیتی آیت الله رئیسی گفت: باتوجه به اینکه آیت الله رئیسی در مجلس خبرگان منصب نایب رئیسی را برعهده دارند هیچ شبهه ای مربوط به مسائل علمی و شخصیتی ایشان باقی نمی ماند و سابقه اجرایی ایشان مشخص است که شاخصه های موجود در یک رئیس جمهور در ایشان وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات ابراز داشت: باید از خدا برای ایشان توفیق مسئلت کنیم تا بتوانند برنامه هایشان را پیاده کنند خصوصا این دوره که دشمنان از هر جهتی برای تضعیف ایران و این ملت برنامه ریزی می کنند لذا باید همگی پای صندوق رای بیایند تا نسبت به عهدی که به خدا بسته ایم وفدار باشیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه با توجه به اهمیت عقل نزد خداوند اذعان کرد: یکی از مسائل مهم نزد ما عقل است و نباید تخیل جای قوه تعقل را بگیرد و خیلی از خطرهایی که برای کشور پیش آمده است به خاطر پیروی مردم از قوه خیال بود.

آیت الله احمدی فقیه یزدی با اشاره به مهم بودن شایسگی افراد در مسئولیت های اجرایی نزد آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود آقای رئیسی از هرکدام از کاندیداهای جریان انقلاب بنابر شایسگی و استحقاقشان در منصب های مختلف استفاده کند.

وی باتوجه به اهمیت شاخصه صداقت در قرآن گفت: اگر با مردم با صداقت رفتار شود دشمن ارزش و اعتباری نخواهد داشت و ملت همگی باید با هم متحد شوند تا از این برهۀ حساس عبور کنیم چراکه این تهدید جنگ اقتصادی نسبت به همه مردم ایران است.

این استاد درس خارج حوزه با اشاره به هجمه های وارده علیه آیت الله رئیسی تصریح کرد: تخریب ها چیز جدیدی نیست و وقتی شیطان در هر کاری ورود می کند عده ای را گمراه می کند و کار امام خمینی بسیار اهمیت داشت که مملکت را بر پایه مردم قرار داد و چون عده ای متاسفانه تحلیل درستی ندارند در معرض فریب شیطان قرار می گیرند و ان شاءالله اقدامات شیطان بی اثر خواهد شد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

برنامه های آیت الله رئیسی به ارتقا و پیشرفت نظام اسلامی کمک می کند

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به سوابق درخشان مدیریتی آیت الله رئیسی، گفت: تمام نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را برای دولت جدید در رسانه ملی و فضای مجازی منتشر و پخش کردند، اما در کنار تدوین این برنامه ها باید به سوابق مدیریتی این نامزدها توجه کرد.

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه کارنامه و سوابق آیت الله رئیسی روشن و چمشگیر بوده، بیان کرد: ایشان ده سال ریاست سازمان بازرسی کل کشور را برعهده داشته که لازمه این کار این است که تحقیقات میدانی در تمام نهادها و سازمان های دولتی داشته و خلاءها و نابه سامانی های موجود در آنها را بررسی کرده و به مبارزه با مفاسد درون سازمانی پرداخته است.

وی با بیان اینکه عملکرد آیت الله رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی بسیار چشمگیر و تحسین برانگیز بود، گفت: ایشان از تمام امکانات مالی و رفاهی آستان قدس رضوی برای رفع خلاءها و نیازهای مستمندان خراسان استفاده کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: آیت الله رئیسی در این مدت به خوبی به مدیریت نیروهای انسانی پرداخت و از تمام ایران خادم جذب کرد و همچنین به شفاف سازی مالی و اقتصادی در این نهاد بزرگ پرداخته بود.

آیت الله عبدالهی بیان کرد: آیت الله رئیسی در دوران ریاست قوه قضاییه به مبارزه قاطعانه با مفاسد کلان اقتصادی و در بالاترین حد ممکن پرداخت و بدون در نظر گرفتن حزب و جناح با مفسدان بزرگ برخورد جدی کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی همواره تلاش کرده که گفتمان امامین انقلاب را در جهت ارتقا و پیشرفت نظام اسلامی پیاده سازی کند، افزود: با توجه به ارائه برنامه های مناسب و عالی آیت الله رئیسی برای تحقق دولت اسلامی و همچنین با توجه به سوابق درخشان مدیریتی و اجرایی ایشان، می توان آیت الله رئیسی را نامزد اصلح برای ریاست جمهوری توصیف کرد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی، فقیه و عالمی خدمتگزار

حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه علمی آیت الله رئیسی گفت: آقای رئیسی شخصیت شناخته شده ای است و تا آنجایی که بنده به یاد دارم این سید بزگوار اهل زحمت و تلاش علمی بودند، او هم در حوزه علمیه و هم در دروس دانشگاهی توانست بهترین جایگاه ها را بدست بیاورد، از نظر علمی ایشان هم دکتر و هم فقیه و عالم می باشد.

استاد حوزه علمیه با توجه به سلامت نفس رئیسی در قوه قضاییه ابراز داشت: از نظر فعالیت های اجتماعی و اداری نیز از اوایل انقلاب در حال خدمتگزاری به مردم ایران عزیز بودند. آیت الله رئیسی سالیان متمادی است که در تمامی عرصه ها با سلامت نفس عمل کرده و هدفشان خدمت به خلق است و هر کجا که قدم نهادند به دنبال خود تحول آفریدند و کارهای شایسته ای را ریل گذاری کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با بیان اینکه آیت الله رئیسی دلسوز نظام و مردم است، اظهار داشت: در این سال های اخیر با مفسدان بزرگی برخورد کردند که امیدی مضاعف برای مردم به وجود آمده است.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

عدالت و حق گستری اولویت آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مبارزه رییس قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی گفت: آیت الله رئیسی از چهره های سرشناس از آغاز انقلاب تا هم اکنون بودند که همواره به عنوان یک روحانی انقلابی، مبارز، همسو و همراه نظام  و ولایت فقه، امام و رهبری شناخته می شدند و عمدتاً با قوه قضائیه و جریان سیستم قضایی همکاری داشتند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فعالیت های عمرانی و اقتصادی آیت الله رئیسی در مقام و منسب تولیت آستان مقدس رضوی، ابراز داشت:  در مقطعی از زمان با حکم مقام معظم رهبری به تولیت آستان مقدس حضر ت علی بن موسی الرضا (ع) منصوب شدند که در آنجا نیز فعالیت های بزرگ و قابل تقدیر را به اجرا گذاشتند.

وی در ادامه بیان کرد: در این دوره اخیرکه به عنوان ریاست قوه قضائیه منسوب شدند اوج گیری بعضی مسائل آزار دهنده اقتصادی و اختلاس ها را را در اطراف دولت و دستگاه های مختلف شاهد بودیم که انتظار می رفت چون قوه قضائیه تضمین عدالت و حاکمیت عدالت بیش از هرجای دیگری را برعهده دارد، با مفسدان و دانه درشت ها برخورد جدی شود که آقای رئیسی بسیار موفق عمل کردند.

نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری با توجه به عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضائییه اظهار داشت: مردم از قوه قضاییه در دوره این سید جلیل القدر احساس رضایت مندی دارند، ملت ایران امیدوار به عدالت آیت الله رئیسی هستند و قطعاً قدردان فکر و عمل عدالت محور می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به کارنامه موفق رئیس قوه قضائیه گفت: مردم عمل و کارنامه می خواهند و کارنامه ایشان خصوصاً در ریاست قوه قضاییه در سطح و افکار عمومی رضایت بخش بوده و مردم احساس رضایت می کنند.

وی در پایان افزود: مهم این است که مردم در مقام قضاوت به حرف و شعار اهمیتی نمی دهند و به دنبال عمل و کارنامه موفق می باشند، آیت الله رئیسی نیز در مبارزه با مفسدان اقتصادی خوش درخشیدند؛ برای او مهم نبود که مفسد در قوه قضائیه باشد یا کنار دست رئیس قوه مجریه، برای او عدالت و حق گستری اولویت داشت و دارد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی فساد را از ریشه می خشکاند/ عملکرد رئیسی حکیمانه است

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سوابق مدیریتی و اجرایی آیت الله رئیسی گفت: از میان نامزدهای احراز صلاحیت شده، آیت الله رئیسی دارای سوابق، عملکرد حکیمانه و موفق مدیریتی و اجرایی بوده است.

آیت الله حیدری بیان کرد: زمانی که آیت الله رئیسی ریاست قوه قضاییه را برعهده داشتند، عدالت محوری و مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داد و عملکرد ایشان مورد رضایت اقشار مختلف مردم بوده است.

وی با بیان اینکه اگر آیت الله رئیسی برای ریاست قوه مجریه انتخاب شود، سرمنشاء فساد را از ریشه می خشکاند، افزود: ایشان در پست ریاست جمهوری می تواند جلوی واردات بی رویه و مافیای قاچاق کالاها را بگیرد و همچنین جان دوباره به تولید ملی و کسب و کار داخلی ببخشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر رونق و افزایش تولید ملی تأکید داشتنند، گفت: آیت الله رئیسی با کاهش تخلفات اداری در وزاتخانه ها و نهادهای دولتی، می تواند فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج کند.

آیت الله حیدری بیان کرد: اگر آیت الله رئیسی برای ریاست قوه مجریه انتخاب شود، خواهد توانست بحران اقتصادی کشور و وضعیت بد معیشتی مردم را ساماندهی کرده و با عملکرد مطلوب خود، مردم را به نظام اسلامی امیدوار کند.

تحصیلات عالی دانشگاهی و حوزوی آیت الله رئیسی بر کسی پوشیده نیست

وی به تبیین سیره اخلاقی و تحصیلات آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی دارای تحصیلات سطح عالی حوزوی و همچنین دارای مدرک عالی دانشگاهی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ابراز داشت: آیت الله رئیسی در دوران معاون اولی ریاست قوه قضاییه، تولیت آستان قدس رضوی و همچنین ریاست قوه قضاییه و نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری از چهره های شجاع، اخلاق مدار و دارای رفتار حکمت آمیز بوده است.

آیت الله حیدری پایبندی به اخلاق اسلامی را از مهمترین ویژگی ها برای مدیران کشور توصیف کرد و افزود: آیت الله رئیسی انسانی متواضع، مردمی، پر تلاش و پر جنب و جوش در مدیریت اجرایی کشور، اما شخصیتی بدون حاشیه و بی سر و صداست.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

امتیاز ویژه آیت الله رئیسی اخلاق مداری او است

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه مقابله با فساد توسط چه کسی اتفاق می افتد، اظهار داشت: کسی که خودش آلوده نباشد، اهل زد و بند نباشد، پرونده چهل سال فعالیتش نشان دهد اهل ملاحظه و مداهنه نیست، پیرو مدل های غربی نباشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مدل های اقتصادی ابراز داشت: قرار بود به سمت مستضعفان حرکت کنیم این مدل اقتصادی، ما را به سمت مستضعفان سوق داده است؟ مدل های اقتصادی قرآن محور می خواهیم. مدل های ما اسلامی است و ما مدل اسلامی داریم تنها باید کسی بر سر کار بیاید که باور، قدر و جرأت داشته باشد که بحمدلله آیت الله رئیسی چنین انسانی است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان اذعان کرد: آیت الله رئیسی در این مدتی که در قوه قضائیه بودند نشان دادند که دوران بخور و دررو تمام شده است، دوهزار واحد تولیدی را به چرخه تولید برگرداند، رئیس قوه قضا که علی الظاهر باید منشاء غضب باشد موجب امیدواری مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به اخلاق مداری آقای رئیسی خاطر‌نشان کرد: یکی از امتیازات آیت الله رئیسی این می باشد که او فردی اخلاقی است، گمشده دوران معاصر و گمشده تمدن مادی اخلاق است و هرقدر کشور ما به سمت مادی شدن بیشتر حرکت می کند ضرورت اخلاقی شدن پررنگ تر می شود. ما باید به سمت کسانی برویم که اخلاق را در جامعه منتشر می کنند.

وی در پایان با اشاره به فضای تخریب نامزدهای انقلابی گفت: در این مدت یک کلمه تخریب دیگران در کلام ایشان نمی بینید اما رقبای جناح مخالف و غرب پرستان در این مدت تا توانستند به تخریب او همت گماشتند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی امید را به مستضعفان جامعه برگرداند

حجت الاسلام والمسلمین محسن سعیدی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت ممتاز آیت الله رئیسی گفت: در دوره گذشته هم اعلان رسمی در حمایت از آقای رئیسی داشتم و از گذشته تا به الان با اطمینان، وی را برای به دست گرفتن منصب حساس و مهم ریاست جمهوری شایسته و لایق می دانم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی های فردی آیت الله رئیسی اظهار داشت: با توجه به شناخت خوبی که از ایشان دارم و صفت حمیده ای که هم خود و دیگران دیده و بیان کردند آقای رئیسی از نظر شایستگی دارای اخلاق پسندیده و مردمی است، ایشان در عین اینکه مناصب مختلفی داشته اما همواره مردمی رفتار می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: از ویژگی های بارز اجتماعی آقای رئیسی مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی است، بسیار مهم است که یک قوه از خودش شروع کند، شروع از خود بالاترین مبارزه با مفاسد است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه افزود: وی بیشترین اهتمام به فرمایشات رهبری  را در بین مسؤولین قوا و نظام داشته اند، این مطلب را در راه اندازی و احیاء کارخانه ها و مشاغل اقتصادی می توان مشاهده کرد.

وی در پایان اذعان کرد: آیت الله رئیسی امید را به مستضعفان جامعه برگرداندند، امیدواریم در آینده و در جایگاه ریاست جمهوری و با آرای بالا به خدمت مردم ایران همت گمارند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

روحیه عدالت گستری رئیسی سبب امیدواری مردم به نظام شده است       

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سوابق و خدمات مخلصانه آیت الله رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه، گفت: ایشان همواره هدایت ها و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه آغاز کرد و به مسؤولان و قضات متخلف برخورد قاطع و جدی کرد، از این رو روحیه عدالت خواهی و عدالت گستری ایشان سبب امیدواری مردم به نظام شده است.                                                                                                                                   

وی آیت الله رئیسی را گزینه مناسبی برای ریاست قوه مجریه دانست و گفت: یک نفر به هر میزان پاکدست و عدالت محور باشد، نخواهد توانست به تنهایی به کاهش معضلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم بپردازد، از این رو لازم است که آیت الله رئیسی افراد کارآمد، شایسته و نخبه را برای هیأت دولت انتخاب کند.

نماینده خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله رئیسی هم اکنون معاون اولی ریاست جمهوری، وزیر اقتصاد، وزیر صمت و ریاست بانک مرکزی را انتخاب و معرفی کند، تا مردم با آگاهی به این امر به بهبود اوضاع اقتصادی کشور امیدوار شوند و حضور آگاهانه و پرشور در صحنه انتخابات داشته باشند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

صلابت و اقتدار آیت الله رئیسی در برابر چپاولگران بیت المال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به موانع تولید اظهار داشت: متاسفانه با عدم تدبیر و با واگذاری بوسیله ترفندهای مختلف کارخانه های تولیدی را تعطیل و منهدم کردند و دولت آینده را با انبوهی از معضلات روبرو کرده اند، اگر دولتی بیاید که بخواهد همان راه و روش دولت بی تدبیر را ادامه دهد فاتحه انقلاب خوانده است.

وی در ادمه با بیان اینکه قوه مجریه نیازمند تحول است، اذعان کرد: کارخانه های تولیدی را به بهانه خصوصی سازی و با رانت به نزدیکان و اعوان و انصار خود تقدیم کردند و زندگی کارگران را به تلاطم انداختند، زمین های کشاورزی را با تغییر کاربری به ساختمان تبدیل کردند، قوه مجریه نیازمند تحول است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به شخصیت اخلاقی و صلابت و اقتدار مدیریتی آیت الله رئیسی ابراز کرد: نظام و دولت ما نیاز دارد با دوستی و محبت و تقوا در کنار مردم و با صلابت و قاطعیت در برابر چپاولگران کشور را اداره کند و آیت الله رئیسی شخصیتی است که به خوبی و با منش های محبت، عاطفه، صداقت، درستکاری و خاکی بودن در کنار مستضعفین و انسان های تهی دست از عهده این کار برمی آید.

آیت الله رئیسی جایگاه قوه قضاییه را به عدالت برگرداند/ مبارزه با جرثومه های فساد

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به موانع تولید اظهار داشت: دغدغه ای که مقام معظم رهبری چندین سال است، پیرامون مباحث اقتصاد در قالب شعار سال مطرح می کنند از اقتصاد مقاومتی شروع شده و امسال به موانع زدایی رسیده است، وظیفه دولت مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع موانع تولید بود که حرکت مثبتی را در این مسیر از طرف قوه مجریه شاهد نبودیم.

وی با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان ریاست قوه قضاییه عنوان کرد: از زمانی که آیت الله رئیسی مسئولیت قوه قضاییه را پذیرفتند یک جهش اساسی انجام شد، جرثومه های فسادی که سال ها خانه کرده و در قوه قضاییه ریشه دوانده بودند، نابود و از ریشه خشکاند و با صلابت و قدرت با آن ها برخورد کرد و امیدی را مجدد در بین مردم به وجود آورد و کارخانه های زیادی که در حالت احتضار بودند را احیاء کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان خاطرنشان کرد: این دزدی و چپاول بر سر سفره انقلاب را چه کسی در طی این دو سال خاتمه بخشید؟ آیت الله رئیسی کارستان کردند، قطع کردن دست چپاول گرانه و سارقانه طبری و ریشه های طبری در قوه یعنی احیاء قوه عدلیه کشور، یعنی قوه قضاییه را در یک جایگاه عدالت برگرداند.

آیت الله رئیسی به صندلی تعلق خاطر ندارد

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به شدت عمل آیت الله رئیسی در مقابل استکبار و چپاول گران اقتصادی اظهار داشت: آیت الله رئیسی شخصیتی است که در مقابل سارق و چپاول گر و استکبار و کسانی که تمام دندان هایشان را تیز کرده اند تا منافع کشور را ببلعند و مردم را از هستی ساقط کنند، با شدت مبارزه می کند.

وی با اشاره به جاذبه رئیس قوه قضاییه افزود: آیت الله رئیسی شخصیتی است که نسبت به تمام ملت شریف و همۀ کسانی که به خاک و ایران اسلامی علاقه دارند، جاذبه دارد، اما در مقابل دشمنان و چپاولگران اقتصادی اشداء علی الکفار است به هیچ عنوان چپاول و زورگویی را تحمل نمی کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه اذعان کرد: جاذبه آیت الله رئیسی و قاطعیت و صلابت در مقابل دشمنان، دو خصوصیت بارز او می باشد، ملت شریف ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در انتخاب اصلح دقت کنند و به کسی رای بدهند که سال ها کشتی نظام و مملکت را در سواحل و دریای متلاطم امروز دنیا ناخدایی کند و طی مسیر و مسافت کند و به حرکت در بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان با اشاره به کارنامه درخشان آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما باید کسی که شعار می دهد را به گذشته و عقبه کاری او نگاه بیندازند که در طی این سال ها چه کاری انجام داده است، از کاندیداها باید پرسید در این سال ها که مسئولیت داشتید چه کاری انجام داده اید؟ کارنامه آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و آستان مقدس رضوی نشان داد او مرد جهاد و میدان عمل است و به صندلی ریاست تعلق خاطر ندارد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی شایسته ترین فرد برای اداره امور اجرایی کشور

حجت الاسلام والملسمین تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق و علمکرد درخشان مدیریتی آیت الله رئیسی، گفت: ولایت پذیری، آشنایی با امور اجرایی و مدیریت کشور، مدیر و مدبر بودن و قانون مدار بودن از ویژگی های منحصر به فرد آیت الله رئیسی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علمکرد مدیریتی آیت الله رئیسی در منصب ریاست قوه قضاییه بسیار عالی بوده و ایشان انتصاب های دقیق بر اساس شایسته سالاری در معاونت های مختلف قوه قضاییه داشته است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مدیر میدانی و اجرایی است، گفت: ایشان فردی نیست که تنها در یک اتاق به مدیریت بپردازد، بلکه مشکلات کارگران را نزدیک مشاهده و برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی، آیت الله رئیسی را فردی فساد ستیز و عدالت محور دانست و افزود: ایشان مبارزه با فساد را از درون دستگاه قضا شروع کرده و با قاضیان و مسؤولان متخلف این قوه برخورد قاطع و جدی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه آیت الله رئیسی نامزد مورد تأیید و حمایت جامعه روحانیت مبارز است، گفت: جامعه روحانیت از ماه های پیش وارد مباحث انتخاباتی شده و درباره تمام کاندیداهای احتمالی بحث و گفت و گو کرده و در نهایت بدین نتیجه رسیده که مناسب ترین و شایسته ترین فرد برای اداره امور اجرایی کشور آیت الله رئیسی است.

آیت الله رئیسی امور سیاسی را با اخلاق اسلامی درآمیخته

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاق مداری و چهره مردمی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی فردی پایبند به آداب و اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام والملسمین تقوی با بیان اینکه آیت الله رئیسی اخلاق را صرف امور و مسائل سیاسی نکرده، ابراز کرد: آیت الله رئیسی به هر قیمتی و به بهای زیر پای گذاشتن مسائل اخلاقی در جهت پیروزی در انتخابات تلاش نکرده و هیچ گاه از دایره آداب اخلاق اسلامی خارج نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آیت الله رئیسی امور سیاسی را با اخلاق اسلامی درآمیخته و ایشان در مناظرات با رقبای خود با رفتار و منش اخلاق مدارانه برخورد کرده است.

وی توجه به اقشار محروم جامعه و رفع محرومیت زدایی را از ویژگی های مدیریتی آیت الله رئیسی دانست و افزود: ایشان همواره به طبقات مستضعف جامعه توجه ویژه ای داشته و رفع مشکلات و معضلات محرومان جامعه را از اولویت های برنامه های دولت خود قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به حمایت از نامزدی ریاست جمهوری آیت الله رئیسی پرداختند، گفت: آیت الله رئیسی توانایی ایجاد دولت اسلامی و انقلابی را دارد و باید تمام اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه های سیاسی از دولت ایشان حمایت کنند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی با گسترش عدالت در جامعه، اعتماد عمومی را جلب کند

حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا بهروزی لک، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به کارنامه مدیریتی و سوابق درخشان آیت الله رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه گفت: پست ریاست جمهوری در نظام اسلامی مبتنی بر اعتماد عمومی مردم شکل گرفته است و رئیس جمهور با رأی اکثریت مردم انتخاب می شود.

حجت الاسلام والمسلمين بهروزی لک تصریح کرد: آیت الله رئیسی با اجرای گسترش عدالت و مساوات در جامعه توانست اعتماد عمومی را به خود جلب کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: آیت الله رئیسی با تشکیل دولت جوان و انقلابی و همچنین مبارزه با فساد در منشاء اصلی خود یعنی مؤسسات و نهادهای دولتی می تواند فردی خدوم و موفق برای نظام اسلامی ایران باشد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

با آیت الله رئیسی شاهد حل معضلات و مشکلات داخلی و خارجی خواهیم بود

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به علمیت و اخلاق مداری آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی بزرگ شده در خانواده عالم، با تقوا و پرهیزکار بوده و ایشان حرکت علمی، اخلاقی و ایمانی خود را در چنین خانواده ای ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک، آیت الله رئیسی را فردی متخلق به ضوابط و اخلاق اسلامی دانست و افزود: آیت الله رئیسی دارای مدرک سطح عالی حوزه و نماینده مجلس خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی سوابق و علمکردهای موفقی در پست های مختلف نظام از خود به یادگار گذاشته، ابراز کرد: ایشان مراحل مسؤولیت را از کف تا ریاست قوه قضاییه پیموده، اما هیچ گاه در مسؤولیت های مختلف، پابیندی به اخلاق اسلامی را از دست نداده است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک روحیه فعالیت های جهادی و مردم گرایی را از دیگر ویژگی های شخصیتی آیت الله رئیسی برشمرد و افزود: ایشان همواره به آرمان های انقلاب اسلامی و مکتب امامین انقلاب پایند بوده و اکنون نیز تابع محض دستورات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امیدوارم آیت الله رئیسی با انتخاب کابینه متخصص و نخبگان بتواند دولت جوان، کارآمد و انقلابی را شکل دهد تا شاهد حل معضلات و مشکلات داخلی و خارجی باشیم.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی آمده تا سرچشمه فساد را بخشکاند

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به تغییرات بنیادی در قوه قضاییه گفت: آیت الله رئیسی تغییرات اساسی در قوه قضاییه ایجاد نمودند که موجب شد به کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود، در مباحث اجتماعی نیز فعالیتی داشتند که به موجب آن سی و یک هزار میلیارد به بیت المال برگشت داده شد.

وی در ادامه اذعان داشت:  آقای رئیسی بیان داشتند که وقتی به مفاسد بزرگ رسیدگی می کنیم نهایتاً یک سر آن به قوه مجریه برمی گردد و لذا نیاز است که سرچشمه را تطهیر کرد، باید مرکز تولید فساد اصلاح شود.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به اقبال عمومی به آیت الله رئیسی ابراز داشت: آیت الله رئیسی با دعوت نخبگان و اساتید وارد کارزار انتخاب شدند و مردم هم به آقای رئیسی اقبال و امید دارند که سرچشمه فساد را بخشکاند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی با تشکیل دولت جوان انقلابی می تواند گام های مؤثری برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی بردارد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به شخصیت حوزوی، علمی و اخلاقی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی فردی سلیم، پاک دست و مردمی است.

حجت الاسلا والمسلمین واعظ موسوی بیان کرد: آیت الله رئیسی دارای سطوح عالی حوزوی و مدرک کلاسیک دانشگاهی را از دانشگاه شهید مطهری کسب کرده است.

وی با بیان اینکه اقبال عمومی مردم به آیت الله رئیسی است، گفت: آیت الله رئیسی بیش از چها دهه سمت های مختلف قضایی بر عهده داشتند و در این مدت مدیریت اجرایی مناسبی از خود برجا گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بیان کرد: بنده در مجلس خبرگان با آیت الله رئیسی ارتباط نزدیک داشتم و ایشان را فردی دلسوز، دغدغه مند، قانون مدار و اخلاقی دریافتم.

نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: آیت الله رئیسی با تشکیل دولت جوان، کارآمد و انقلابی می تواند گام های مؤثری برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی بردارد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی باید از مشاوران و معاونان جوان در وزاتخانه ها و نهادهای مربوط دولت خود بهره ببرد، گفت: بهره گیری از مشاوران و معاونان جوان به همراه مدیریت افراد با تجربه سبب خواهد شد که نظام اسلامی ایران در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی از فقاهت و قوه اجتهاد بالایی برخوردار است

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به علمیت و شخصیت حوزوی آیت الله رئیسی گفت: سید ابراهیم رئیس الساداتی معروف به آیت الله رئیسی، از دوران نوجوانی تحصیلات حوزوی خود را در نزد اساتید معروف حوزوی آغاز کرد و در سطوح سه و چهار حوزوی تحصیل خود را ادامه داد.

رساله سطح 4 آیت الله رئیسی می تواند مبنای آیین دادسری و قضاوت قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز بیان کرد: آیت الله رئیسی رساله سطح چهار خود را در باب «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» نگارش کرد که این رساله می تواند مبنای آیین دادسری و قضاوت قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: زمانی که آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده گرفت، به تدریس درس خارج در باب امر به معروف پرداخت و بر اساس مستندات آیات و روایات و ارتکازات ذهنی ادله این باب امر به معروف را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به حکم و دستور رهبر معظم انقلاب، ریاست قوه قضاییه را پذیرفت، گفت: رییس قوه قضاییه باید دارای قوه اجتهاد بالایی برای اجرا و تجدید نظر احکام صادره از دادگاه ها را داشته باشد؛ از این رو، آیت الله رئیسی از فقاهت و قوه اجتهاد بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز بیان کرد: از اول انقلاب تا کنون میان رییس جمهورهای کشور، به جز رهبر معظم انقلاب، فردی همانند آیت الله رئیسی از علمیت بالا برخوردار نبوده است.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

دولت کارآمد و انقلابی، با آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی با اشاره به شخصیت حوزوی و علمی و اخلاقی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی دارای تألیفات، کتاب ها و مقالات علمی درباره مسائل فقهی و حقوقی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی ابراز کرد: در مراتب علمی آیت الله رئیسی همین کافی است که در نهادها و پست هایی خدمت کرده که درجه اجتهاد شرط آن بوده و ایشان نماینده خبرگان رهبری بوده و همچنین ریاست قوه قضاییه را برعهده داشته است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دلایل هجمه ها و تخریب ها علیه آیت الله رئیسی گفت: متأسفانه بد اخلاقی انتخاباتی وارد فرهنگ سیاسی کشور شده که برخی نامزدهای انتخاباتی حقایق و واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی ابراز داشت: برخی نامزدهای انتخاباتی برای جمع آوری رأی بیشتر به تخریب رقیب خود می پردازند و متأسفانه آنها در این امر گوی سبقت از غری ها را ربوده اند.

وی با بیان اینکه میان کاندیداهای انتخاباتی، آیت الله رئیسی از ویژگی های اخلاقی و ممتازی برخوردار است، افزود: آیت الله رئیسی با کمک کارشناسان و نخبگان کشور می تواند دولت کارآمد و انقلابی را تشکیل دهد و دولت ایشان می تواند اصلاحات بزرگی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور ایجاد کند.

تفکر اجرایی برگ برنده آیت الله رئیسی

حجت الاسلام محمد عالم زاده نوری معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در موضوع سابقه مدیریتی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی در روند قوه مدیریتی خود روز به روز رشد کرده است و ملکه مدیریتی ایشان توان اجرای برنامه های گوناگون را در جامعه دارد.

وی افزود: برخی از خصوصیات آیت الله رئیسی مانند ایمان و باور به خدا، پاک بودن، جدیت در کار، روحیه جهادی و مردم داری و اهم آن پیگیری امور مدیریتی می باشد که حائز اهمیت است.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

ضرورت تبلیغ بیشتر بر بعد مدیریتی آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی رئیس شبکه جهانی ولایت باتوجه به چهل سال سابقه مدیریتی آیت الله رئیسی در نظام جمهوری اسلامی گفت: برخلاف تصور اکثریت مردم که فکر می‌کنند ایشان قاضی بوده است ایشان یک مدیر توانمند و قوی با کوله باری از تجربه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با اشاره به اینکه بعد مدیریتی آیت الله رئیسی کمتر تبلیغ می‌شود اذعان کرد: مردم باید به بخش های مدیریتی آقای رئیسی بیشتر توجه کنند که ۱۰ سال سابقه بازرسی کل کشور از جمله موارد مدیریتی ایشان است و از تمام درگاه های تخلف و فساد در سازمان های دولتی و همه نهادها اطلاع دارند و این یک اندوخته با ارزش است.

وی با درنظر داشتن اینکه آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت خاطرنشان کرد: ایشان در مدت حضورشان در آستان قدس رضوی موجب تحولی بزرگ در آنجا شد و خدمات ویژه ای در اختیار مردم خصوصا زائران سفر اولی قرار داد و رسیدگی به محرومان از دیگر کارهای اجرایی ایشان محسوب می شود.

آیت الله رئیسی فراتر از جناح های سیاسی و یک فاضل انقلابی است

رئیس شبکه جهانی ولایت باتوجه به عملکرد فراجناحی آیت الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: همانطور که آقای رئیسی در قوه قضائیه فراجناحی عمل کردند چنانچه خودشان اظهار داشتند ایشان نه اصولگرا است و نه اصلاح طلب و در واقع یک فاضل انقلابی و ولایی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با اشاره به انقلابی بودن آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی را نباید فراجناحی معرفی کرد بلکه باید ایشان را پیرو خط امام و رهبری و انقلاب دانست که این خود یک حزب، تحت عنوان جبهه انقلاب محسوب می شود.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

چالش ها و خلأهای تعلیم و تربیت با تشکیل دولت انقلابی رئیسی حل می شود

حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به شخصیت حوزوی و اخلاقی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی بهترین شاگرد آیت الله بهشتی بوده و خلق و خو و خصلت های شهید آیت الله بهشتی در ایشان ظهور و بروز کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم با بیان اینکه آیت الله رئیسی دارای خانواده اهل علم هستند، افزود: خانم علم الهدی همسر آیت لله رئیسی از کارشناسان برجسته تعلیم و تریت کشور محسوب می شوند که اسناد تحولی آموزش و پرورش را نگارش کرده است.

آیت الله رئیسی دغدغه های تربیت اسلامی بر جامعه دارد

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در دوران مسؤولیت خود همواره مدیریت جهادی و انقلابی را دنبال کرده، گفت: آیت الله رئیسی دغدغه های تربیت اسلامی در جامعه دارد؛ از این رو ایشان می تواند در عرصه تحول در مدیریت آموزش و پرورش گام های اساسی را بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم بیان کرد: متأسفانه سران دولتی به مسأله تعلیم و تربیت دانش آموزان و مشکلات موجود در وزارت آموزش و پرورش بی توجهی خاصی داشتند، حتی رییس جمهور حاضر به شرکت در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش نشده است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ابراز داشت: امیدواریم آیت الله رئیسی با تشکیل دولت انقلابی بتواند چالش ها و خلأهای موجود در تعلیم و تربیت کشور را شناسایی کرده و تحول اساسی در وزارت آموزش و پرورش ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم اظهار کرد: باید آیت الله رئیسی با رفع موانع و خلأهای موجود در آموزش و پرورش، ریل گذاری مناسبی در مسیر توسعه و پیشرفت تعلیم و تربیت کشور فراهم کند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

تدبیر و مدیریت آیت الله رئیسی راهگشای مسائل حکومتی

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در موضوع سابقه مدیریت اجرایی آیت الله رئیسی گفت: در سوابق خدمت رسانی آیت الله رئیسی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران یک دوره طولانی به مدت طول عمر کل نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی افزود: خدمات ارائه شده آیت الله رئیسی در آستان قدس رضوی و قوه قضاییه کاملا محرز شده است و مردم به عینه این تغییر و تحولات را درک می کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: مردم جامعه از خطرات و مشکلات کشور مانند سوء مدیریت و اختلاس به تنگنا آمده اند که بخشی از این گرفتاری ها در دوره قبلی قوه قضاییه ایجاد شد ولی با وجود آیت الله رئیسی شادی، امید، تغییر و اصلاح به جامعه برگشته است.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

جایگاه فقهی و حقوقی و علت هجمه ها علیه آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین سید صماصم الدین قوامی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به وزانت فقهی و حقوقی آیت الله رئیسی، گفت: آیت الله رئیسی در پست ها و جایگاه هایی بوده که اجتهاد شرط مسلم آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی بیان کرد: آیت الله رئیسی نائب رییس مجلس خبرگان بوده و همچنین مسوؤل دبیرخانه پژوهشکده حکومت اسلامی مجلس خبرگان بر عهده ایشان است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: آیت الله رئیسی از حدود 18 سالگی در قوه قضاییه بوده و ایشان در کنار فعالیت های اجرایی، اما با ممارست و تداوم در فعالیت های علمی توانسته به حد اجتهاد در فقه و اصول برسد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار داشت: آیت لله شهید بهشتی، موسوی اردبیلی، آیت الله شاهرودی و آیت الله یزدی از مجتهدان به نام بوده که ریاست قوه قضاییه را برعهده داشتند و آیت الله رئیسی نیز از قوه استنباط و اجتهاد والایی برخودار بوده که توانسته به ریاست قوه قضاییه برسد.

استاد حوزه علمیه با اینکه صدور حکم قضایی همانند صدور فتواست، افزود: آیت الله رئیسی در منصب قضا براساس مبانی اجتهاد و اصول اسلامی احکام قضایی را صادر می کند.

وی با بیان اینکه اعتبار و وزانت مدارک و سطوح حوزوی برتر از مدارک کلاسیک است، گفت: آیت الله رئیسی مدرک سطح چهار حوزوی خود را از مدرسه عالی شهید مطهری اخذ کرده است و این امر نشان دهنده قوه استنباط و استدلال بالای ایشان در زمینه فقهی و حقوقی است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی بیان کرد: آیت الله رئیسی دارای تألیفات و مقالات در زمینه حکومت اسلامی و مبانی فقه اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه است و همچنین ایشان کتابهای مختلف در زمینه مدیریت اسلامی را مطالعه کرده و نظرات خود را در این باره ارئه داده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: بیانات و سخنان آیت الله رئیسی حاکی از اشراف ایشان بر مبانی فقهی، حقوقی و مدیریت حاکمیت اسلامی و اصل حاکمرانی ولایت فقیه است.

وی در ادامه به علت هجمه ها و تخریب ها علیه آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: مردم رغبت زیادی به نامزد حوزوی عالم اخلاق مدار یعنی آیت الله رئیسی نشان دادند، از این رو در اردوگاه جریان رقیب، یأس و ناامیدی به وجود آمده که نامزدهای آنها جایگاهی میان مردم ندارند، بنابراین هجمه ها و تخریب ها علیه ایشان را شروع کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: در دروه قبل انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمام تخریب ها و تهمت ها آیت الله رئیسی توانست 16 میلیون رأی اخذ کند، اما جریان رقیب، با بازی ها و تبلیغات سیاسی در صحنه انتخابات پیروز شد.

وی با اشاره به تخریب ها به جایگاه منصب قضاوت آیت الله رئیسی اظهار داشت: متأسفانه برخی افرادی که خود را طرفدار و از شاگردان امام خمینی(ره) می دانند یا اینکه از نوادگان و بستگان امام راحل هستند به هجمه ها علیه منصب قضاوت و دادستانی آیت الله رئیسی می پردازند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حکم قطعی محاربین، منافقین و معاندان نظام اسلامی اعدام است، افزود: آیت الله رئیسی به حکم دستور امام خمینی(ره) به اجرای احکام اسلامی و مبارزه با منافقان پلید پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان اینکه مردم آیت الله رئیسی را به درستی آیت الله شهید بهشتی ثانی توصیف می کنند، گفت: همان گونه که منافقان و طرفداران بنی صدر به هجمه و تخریب ها علیه آیت الله شهید بهشتی می پرداختند، همان جریان منافقان داخلی و رسانه های خارجی به تخریب و هجمه علیه آیت الله رئیسی می پردازند.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

بانیان وضع فعلی برای ادامه حیات به تخریب و دروغ علیه آیت الله رئیسی می پردازند

حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تبیین شخصیت حوزوی، علمی و اخلاقی آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: شهیدان آیت الله بهشتی، آیت الله مفتح، آیت الله باهنر و آیت الله مطهری و همچنین رهبر معظم انقلاب قبل و بعد از انقلاب ضمن فعالیت های انقلابی و مدیریت های اجرایی به تحصیلات حوزوی خود ادامه دادند و به درجه های علمی دست پیدا کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: آیت الله رئیسی از ابتدای دروس طلبگی در قوه قضاییه فعالیت داشته و ایشان در کنار پست های مختلف، به تحصیلات حوزوی و دانشگاهی خود ادامه داده و همچنین در سطوح مختلف حوزه تدریس داشته است.

وی با اشاره به وزانت علمی والای آیت الله رئیسی ابراز داشت: آیت الله رئیسی رساله دکتری خود را در حضور حجت الاسلام والمسلمین محقق داماد، لیدر فکر جریات رقیب، و همچنین آیت الله امام کاشانی، دارای سابقه 25 ساله شورای نگهبان، دفاع کرد و ایشان توانست با رتبه عالی از رساله دکتری خود دفاع کند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه فریبکاران هشت سال دروغ، افترا و تهمت به مدیریت و فعالیت های آیت الله رئیسی روانه داشتند، بیان کرد: نامزدهای رقیب بدترین تهمت ها و همجمه ها را در مناظرات به ایشان زدند، ولی آیت الله رئیسی به هیچ وجه در مقام پاسخگویی به آنها در نیامد، از این رو مردم از آیت الله رئیسی به عنوان فردی اخلاق مدار یاد می کنند.

حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه فردی برای رییس جمهوری مناسب است که توان زعامت امور و مسائل کشور را داشته باشد، گفت: باید رییس جمهور توان مدیریت تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را داشه باشد و با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان کارآمد و مؤمن برای توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: آیت الله رئیسی انگیزه و توان زعامت و مدیریت کشور برای ایجاد دولت سرآمد، کارآمد و انقلابی را دارد.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

آیت الله رئیسی گفتمان اخلاق مداری را در عرصه مدیریت اجرایی و سیاسی کشور جاری کرده است

حجت الاسلام محمدعلی لیالی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با اشاره به شخصیت حوزوی، علمی و اخلاقی آیت الله رئیسی گفت: در میان نامزدهای موجود، ویژگی های علمی و معرفتی و اخلاقی آیت الله رئیسی برجسته و نمایان است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از وزانت علمی بالا و تسلط فقهی و حقوقی مناسب برخوردار است، افزود: ایشان مدرک دکتری خود را در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه شهید مطهری اخذ کرده و دارای مبانی فقهی در حد اجتهاد است.

حجت الاسلام لیالی بیان کرد: آیت الله رئیسی از نواب رییس مجلس خبرگان بوده و همچنین در کمیته اندیشه ورز مجلس خبرگان عضویت دارد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بیان کرد: وی دارای مقالات و تألیفات درباره مبانی فقهی و حقوقی بوده و رساله علمی خود را نزد بزرگان حوزه و دانشگاه دفاع کرده است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی تجربه کلان مدیریتی در پست های محتلف نظام را داراست، افزود: وی پست های مختلفی را در قوه قضاییه برعهده داشته و همچنین عضو شورای انقلاب فرهنگی، شورای اقتصادی سران قوا و مجامع تصمیم گیر مهم نظام بوده است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی دارای شخصیت والای اخلاقی است، گفت: ایشان در دوره قبل نیز نامزد ریاست جمهوری شده، اما تهمت ها و هجمه ها علیه ایشان از همان زمان آغاز شده بود، ولی به جهت رعایت اخلاق مداری جواب این هجمه ها را ندادند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی اظهار کرد: آیت الله رئیسی گفتمان اخلاق مداری را در عرصه مدیریت اجرایی و سیاسی برپا و جاری کرده است.

حمایت علما، اساتید و شخصیت های حوزوی از آیت الله رئیسی

حمایت از مردم و مبارزه با غارتگران بیت المال، علت هجمه ها علیه آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با توجه به سابقه اجرایی موفق آیت الله رئیسی گفت: ایشان دارای چهره درخشان در اداره کشور است و از روزی که خدمت خود را شروع کرد و تا امروز نقطه سیاهی در پرونده ایشان مشاهده نمی شود و چون ورود آقای رئیسی به صحنه انتخابات هم به درخواست مردم و هم دعوت گروه ها و تشکلات هر دو جناح بوده موجب ایجاد یک وحدت ملی خواهد شد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به سابقه علمی آیت الله رئیسی ابراز داشت: آقای رئیسی هم در فقه و هم در اصول و هم در تفسیر با صاحبنظران بزرگی همبحث بوده و خود در این علوم استاد است  و در کنار فعالیت های اجرایی مراحل علمی را پشت سر گذاشته است و با تحصیل در دانشگاه توانست به نحو احسن موفق به کسب مدرک دکتری در رشته فقه و حقوق شود.

وی با توجه به سابقه تدریس آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه تدریس می کند و درس کفایه ایشان از جمله درس هایی است که مورد استقبال طلاب و فضلاء تهران می باشد و باتوجه به اینکه ستارگان علمی حوزه و دانشگاه به خوبی آقای رئیسی را می شناسند عدم شناخت کسانی که او را نمی شناسند از روی جهل است و نمی توانند مراتب علمی اش را رد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با توجه به علت هجمه های وارده علیه آیت الله رئیسی گفت: هجمه دشمان داخلی و خارجی به آقای رئیسی به خاطر حمایت ایشان از مردم و مبارزه با غارتگران بیت المال است و کسانی که عدم همراهی قوه قضائیه با خودشان و همچنین حزبشان را دیدند دست به تهمت و شایعه پراکنی زدند.

استاد حوزه علمیه با بیان منشأ تخریب چهره آیت الله رئیسی ابراز داشت: دشمن به دنبال تخریب آقای رئیسی به هیچ کسی رحم نمی کند چراکه آقای رئیسی همچون ذوالفقار حیدر علیه ظلم و تبذیر و بی عدالتی فرود خواهد آمد و با زدن شلاق انتقام بر پشت غارتگران بیت المال موجب شادمانی خانواده های شهدا و مظلومان خواهد شد.

آیت الله رئیسی مانع بزرگی بر زیاده خواهی و رانت خواری مفسدان اقتصادی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدتقی دیباجی اصفهانی استاد سطوح عالی حوزه با توجه به منصب آیت الله رئیسی در ریاست قوه قضائیه گفت: همین که آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه می باشد سند محکمی بر اجتهاد ایشان است و با هیچگونه حرف و حدیثی رد نمی شود.

استاد حوزه با توجه به سابقه علمی، فقهی و حقوقی آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: علاوه بر منصب ریاست قوه قضائیه ایشان در دروس فقهی و اصولی حوزه و حقوقی دانشگاه تخصص و سابقه تدریس دارند و مدرک دکتری و سطح چهار حوزه و همچنین کتب ایشان سندی مکتوب بر تنوانمندی علمی است.

وی باتوجه به اینکه آیت الله رئیسی در منصب ریاست قوه قضاییه با هیچ گونه افراد تسماحی ندارد گفت: اگر آقای رئیسی در قوه اجرایی وارد کار شود طبیعی است که مانع بسیار بزرگ تری بر زیاده خواهی و رانت خواری مفسدان اقتصادی می شود و به همین خاطر هجمه ها و تخریب ها علیه ایشان طبیعی است.

آیت الله رئیسی امید را به زندگی و جامعه مردم برگردانده است

حجت الاسلام والمسلمین سید رسول جعفری آملی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در موضوع سابقه مدیریت اجرایی آیت الله رئیسی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خیلی از کاندیداها وعده هایی را دادند اما این وعده ها برای آیت الله رئیسی کارنامه است.

وی افزود: با صلاحیت تر از ایشان وجود ندارد و یقین داریم که ایشان بهترین گزینه ریاست جمهوری می باشند ولی ترس ما از این حیث است که خرابکاری های دولت قبل را به پای آیت الله رئیسی بیندازند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه ابراز کرد: قشر خاکستری جامعه طرفدار ایشان هستند زیرا تمام اقدامات و فعالیت های جهادی ایشان را رصد کرده اند و تولیت آستان قدس رضوی در زمان ریاست ایشان کاملا متحول شده است.

وی افزود: آیت الله رئیسی امید را به زندگی و جامعه مردم برگردانده است یعنی همان امیدی که مردم چهل سال پیش در اوایل انقلاب در دل داشتند.

کسانی که قدرت رویارویی ندارند، دست به تخریب آیت الله رئیسی می زنند

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی آملی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در موضوع قوت علمی و علت تخریب ها علیه آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی سابقه درخشانی در زمینه تحصیلات حوزوی و دانشگاهی دارند که از تمام علومی که فراگرفته اند به خوبی در مدیریت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه بکار برده اند.

وی افزود: ایشان اصلح کاندیداهای انتخاباتی است و من به مردم جامعه می گویم که تخریب و اهانت ها به ایشان اصلا ریشه و حقیقت ندارد و از همه مردم درخواست شرکت در انتخابات و تبلیغ و رای دادن به آیت الله رئیسی را دارم.

گفتنی است، نهادهای مختلف حوزوی نیز در پیام های جداگانه ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات از آیت الله رئیسی به عنوان گزینه اصلح یاد کرده و حمایت خود را از ایشان اعلام داشتند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اسلام و نظام با مشارکت حداکثری بیمه می شود.
1
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
باید همه نشان دهیم پشت سر آقای رئیسی هستیم.
0
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
و ... انتقاد
0
0