۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۸۲۶۸۷
حجت الاسلام محققی مطرح کرد؛

دکتر زاکانی نشان داده که برای او جبهه انقلاب مهم است نه فرد+فیلم

دکتر زاکانی نشان داده که برای او جبهه انقلاب مهم است نه فرد+فیلم
مدیر عامل خبرگزاری رسا با تجلیل از شخصیت دکتر زاکانی از ایثارگری وی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با دکتر علیرضا زاکانی، ضمن تقدیر از عملکرد وی در دوران تبلیغات انتخاباتی و مناظرات تلویزیونی، از ایثارگری های وی تجلیل کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا ابراز داشت: تخریب هایی که نسبت به شما انجام شد، سبب رفعت مقام و جلالت حضرتعالی در نزد عموم مردم به ویژه نیروهای انقلابی و حزب اللهی شده و این نشانه اخلاص شما در کار و موفقیت تان است.

حجت الاسلام محققی با اشاره به اینکه برای همگان معلوم شد که برای دکتر زاکانی جبهه انقلاب مهم است نه فرد، گفت: ما از شما ممنون هستیم که با رفتار خود نشان دادید که هویت های جمعی از هویت های فردی مهم تر بوده، لذا اقشار مختلف مردم و آرای سرگردان بدین جهت متوجه و متنبه شدند و نیروهای انقلاب نسبت به فضایل و مناقب جریان حزب الله بیشتر آشنا شدند.

تعداد بازدید : 14

مدیرعامل خبرگزاری رسا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب ها و توهین ها نسبت به تحصیلات حوزوی در مناظرات انتخاباتی گفت: تخریب ها و توهین ها به تحصیلات حوزوی در مناظره، پیشینه تمدن اسلامی و اندیشمندان مسلمان در پیشرفت قافله علم را نشانه گرفته بود، که ما از این جهت ناراحت هستیم و مراتب انتقاد و اعتراض را در رسانه خود منتقل کردیم.

این فعال و پژوهشگر عرصه رسانه در ادامه نشست با دکتر زاکانی، ضمن تقدیر از عملکرد رسانه ملی در برگزاری مناظرات انتخاباتی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی کار صعب و مشکلی بود، البته می توانست با الگوی بهتری شکل گیرد، رسانه ها و نهادهای حوزوی و طلبگی این آمادگی را دارند که الگوی مناسب تری را برای برگزاری مناظرات انتخاباتی ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، دکتر زاکانی در این نشست با تأکید بر اینکه وحدت نیاز به تنازل دارد و همه باید بدان توجه کنند، گفت: هر مسأله ای که به جبهه انقلاب کمک کند، من نفر اول هستم.

گفتنی است، این دیدار در جریان سفر دکتر زاکانی به قم و پیش از اعلام انصراف او از عرصه رقابت های انتخاباتی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
پس از سال ها در این روزها برای اولین بار شاهد بودیم جبهه انقلاب به مثابه یک تیم واحد در مناظره ها عمل کرد و توانست گفتمان انقلاب را به رخ جبهه غرب گرایان بکشاند.
1
0
رضا
Germany
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کاندیدای جبهه انقلاب برای پیروزی قاطع گفتمان انقلاب باید در انتخابات پیش رو یکدست شده و همه نامزدهای محترم این جبهه به نفع کاندیدای اصلح و صاحب رای یعنی آیت الله رئیسی انصراف دهند تا ان شاالله با تشکیل یک دولت قوی برای ایران عزیز مطالبات و منویات رهبر انقلاب تمام و کمال به اجرا در آید.
1
0
ایرانپور عبد ا...
Iran, Islamic Republic of
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
آیا کسی امشب انصراف خواهد داد؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
خاک پاتم داداش.
0
0
جلیپا
Iran, Islamic Republic of
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
خداقوت به دوستان انقلابی حوزه در رسای وزین
0
0