۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۸۲۶۹۳

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای مشارکت در انتخابات

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای مشارکت در انتخابات
حجت الاسلام میرمحمدی با صدور بیانیه خواستار مشارکت حداکثری احاد مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میرمحمدی با صدور بیانیه خواستار مشارکت حداکثری احاد مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ «سوره انفال آیه 60»بار دیگر ایران اسلامی با آزمونی مواجه شده است که مطمئنا با هوشیاری مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه، از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون خواهد آمد. ان‌شاءلله به لطف خداوند متعال و دعای شهیدان و همت و حضور پرشور آحاد ملت شریف ایران از هر گروه، قومیت و حزب سیاسی و صنفی، پای صندوق‌های رأی بار دیگر عزت، سربلندی و امنیت کشور تضمین شده و انتخابات 28 خرداد برگی زرین از بصیرت، اقتدار و آینده‌نگری ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

ما طلاب و روحانیون ضمن ترغیب و تشویق مردم ایران اسلامی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات، همانند دیگر اقشار جامعه روز جمعه با لبیک به ندای رهبر عزیزمان با حضور در حماسه انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، ضمن تأثیرگذاری در آینده کشور عزیزمان، به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ثابت می‌کنیم که پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی، مردم هنوز مهم‌ترین پشتیبان برای ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، سربلندی ملت شریف ایران و عزت خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.


سید جمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات