۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۸۲۷۳۹
قالیباف:

انتخابات مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است

انتخابات مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است
رییس مجلس حضور در پای صندوق‌های رای را صحنه‌ای دیگر از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: انتخابات مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: فرصت مشارکت در انتخابات فرصتی است که مردم ما از طریق قانون اساسی و پیش بینی‌هایی که شده در اختیار دارند و این مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.

وی اضافه کرد: امروز ما شاهدیم که در کشور به علت ناکارآمدی‌ها و ضعف مدیریت، بسیاری از مشکلات روی زمین مانده و حل نشده است.

رئیس مجلس گفت: گرانی، تورم و مشکل اشتغال از موضوعاتی است که مردم از آن‌ها چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها رنج می‌برند و هر کدام به نوعی، سرمایه گذار یا کارگر به نوعی از این مشکلات رنج می‌برند و اینجا حق با مردم ماست و ما حق را به آن‌ها می‌دهیم.

قالیباف افزود: آن‌ها حق دارند که مطالبه گری کنند، ولی اگر ما بخواهیم بر این مشکلات فائق شویم هیچ راهی جز این نداریم که مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم و با یک انتخاب درست و صحیح به این نابسامانی‌ها پایان دهیم.

وی گفت: بنده به عنوان یک خدمتگزار و نماینده مردم عرض می‌کنم کشور ما این ظرفیت را برای حل مشکلاتش دارد و من بار‌ها و بیش از دو دهه است که مرتب این موضوع را عرض کرده ام که این مشکلات از ضعف مدیریت ماست و با مشارکت و انتخاب درست مشکلات حل می‌شود.

قالیباف افزود: من قول می‌دهم انشاءالله با حضور شما در پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست، ما هم به عنوان نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی خود را مکلف و موظف می‌کنیم که خواسته‌های شما را در دولت آینده پیگیری کنیم و آن‌ها را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم روز جمعه همه در کنار هم برای آینده ایران عزیز و سربلند و برای فرزندان خودمان پا به میدان بگذاریم و از خدا بخواهیم و تلاش کنیم که بر این مشکلات فائق آییم.

قالیباف در پایان تاکید کرد: مطمئنم همیشه مردم ایران چاره ساز بوده اند و حتماً این افتخار بزرگ را یک بار دیگر در کشورمان رقم خواهند زد./998/

ارسال نظرات