۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۷۴۵
بیانیه دانشگاه معارف:

حضور پرشور مردم در انتخابات عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان می کشد

حضور پرشور مردم در انتخابات عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان می کشد
بیانیه دانشگاه معارف اسلامی:حضور پرشور مردم در عرصه های گوناگونبرای تحقق اراده ملی و مردم سالاری دینی از عرصه‌هایی است که ملت ایران در زمره وظایف عقلی وشرعی تلقی می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیانیه دانشگاه معارف اسلامی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خردادماه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

رویداد سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار انتخابات بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی، حراست از مردم سالاری دینی و تحقق جمهوری اسلامی فراهم آورده است.
حضور پرشور آحاد مردم در عرصه های گوناگون بویژه در انتخابات برای تحقق اراده ملی و مردم سالاری دینی از عرصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران در گام اول انقلاب آن را در زمره وظایف عقلی، شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه در انتخابات همواره عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است. اینک در گام دوم انقلاب مردم ولایت مدار ایران اسلامی پرشورتر از همیشه برای صیانت از آرمان‌های امامین انقلاب و حفظ و پاسداشت میراث شهیدان، بی‌تردید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز 28 خرداد ماه نوید بخش کشوری مقتدر خواهند بود.
دانشگاه معارف اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رای، آرزوی رفع مشکلات را با انتخاب رئیس جمهوری انقلابی از خدای متعال مسئلت می نماید./1370/

ارسال نظرات