۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۷۹۰

رئیس جمهور با پشتوانه مردمی مقتدرانه به وظایفش عمل می‌کند

رئیس جمهور با پشتوانه مردمی مقتدرانه به وظایفش عمل می‌کند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: رئیس جمهور با تکیه بر پشتوانه مردمی می‌تواند به وظایف خود در حوزه مسائل داخلی و خارجی عمل کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند انتخابات یک روز است اما در این یک روز سرنوشت 4 سال کشو رمشخص می‌شود.

وی ادامه داد: این سرنوشت اعم از بودجه کشور، مسائل فرهنگی، معیشتی، اقتصادی و همه این موارد را شامل می‌شود و ما در سایه یک حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب صحیح می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای 4 سال آینده کشور رقم بزنیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: میزان مشارکت به هر مقدار که باشد فردی به عنوان رئیس جمهور بالاخره انتخاب می‌شود اما چه بهتر که رئیس جمهور آینده هر کسی که باشد با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی انتخاب شود؛ چراکه به پشتوانه این حضور مردمی است که می‌تواند به وظایف خود با قدرت و اقتدار عمل کند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند که مردم ما در انتخابات شرکت نکنند و تمام هم و غم و دقت آنها به این معطوف شده که مردم در انتخابات شرکت نکنند و تمام تلاش خود را نیز برای این منظور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: درست است که هم مشکلات اقتصادی داریم و هم کرونا، اما حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام را به دنبال دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: اگر وضع موجود هم رضایت کامل نداریم و به دنبال تغییر هستیم راهکارش حضور در انتخابات و رأی به گزینه مورد نظر است.

ارسال نظرات