۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۸۲۸۰۲
آیت الله توکل در گفت‌وگو با رسا:

رأی مردم در انتخابات پشتوانه ای محکم برای نظام است

رأی مردم در انتخابات پشتوانه ای محکم برای نظام است
نماینده خبرگان رأی مردم در انتخابات را پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مردم سبب تغییر وضعیت موجود خواهد شد.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین ضرورت حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی(ره) به پشتوانه حمایت های مردم توانستند رژیم ستم شاهنشاهی پهلوی را سرنگون کرده انقلاب و نظام اسلامی را به وجود بیاورند.

وی با بیان اینکه به هر میزان حضور و مشارکت مردم افزایش یابد نظام اسلامی ایران تقویت خواهد شد، افزود: آرای مردم پشتوانه نظام اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود و سران غربی جرأت نخواهند کرد که تهدیدهای خود را علیه ایران افزایش دهند.   

نماینده مردم مازندران مجلس خبرگان رهبری با اشاره تبلیغات رسانه های بیگانگان برای تشویق مردم در جهت عدم حضور در انتخابات گفت: دشمنان نظام و رسانه های غربی می خواهند مردم کمترین حضور در انتخابات را داشته باشند تا نظام اسلامی را بدون حامی جلوه دهند و تحریم ها و تهدیدهای خود را علیه نظام اسلامی افزایش دهند.

آیت الله توکل با بیان اینکه رییس جمهور منتخب مردم باید مرد میدان عمل و مدیریت اجرایی باشد، افزود: مردم از وضعیت موجود گلایه مند هستند، اما باید بدانند که عدم حضور آنها در انتخابات مشکلات و معضلات کشور را حل نخواهد کرد، بلکه این حضور و مشارکت حداکثری است که سبب تغییر وضعیت موجود خواهد شد./998/

ارسال نظرات