۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۶۸۲۸۰۴
انتخابات 1400؛

حفظ استقلال و اقتدار نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

حفظ استقلال و اقتدار نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود
آیت الله عبدالهی با بیان اینکه امام راحل حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانستند، گفت: حفظ استقلال و اقتدار نظام اسلامی با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق خواهد شد.

آیت الله محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه حمایت مردم، رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد.

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه اقتدار و استقلال نظام اسلامی مرهون حضور و همراهی تمام سلیقه های مردم با نظام اسلامی است، گفت: حفظ، استمرار استقلال و مقبولیت نظام اسلامی با حضور پرشور و مشارکت حداکثر مردم پای صندوق های رأی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره دشمنان نظام تلاش فراوان دارند که حضور و مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ شود، افزود: سران استکبار جهانی بدانند که مردم برخلاف وجود تحریم های بی رحمانه اقتصادی، مشکلات معیشتی و مدیریت های نارکارآمد، پای اصل انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه امام راحل حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانستند، بیان کرد: حفظ استقلال و اقتدار نظام اسلامی با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد.

آیت الله عبدالهی ریاست جمهوری را از مهم ترین پست های نظام اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: مدیریت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی برعهده رییس جمهور است، از این رو مردم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، سرنوشت چهارسال آینده کشور را رقم خواهند زد./998/

ارسال نظرات