۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۸۲۸۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رأی مردم سرنوشت ساز است

رأی مردم سرنوشت ساز است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی انتخابات را روز جشن ملی ایرانیان عنوان کرد و گفت: امروز رأی مردم در گام دوم انقلاب سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرض شاهرخی، صبح امروز، با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب امروز نیز در ادامه راه انقلاب نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از زمان مشروطه تاکنون ملت مبارز ایران اسلامی برای  اینکه صاحب انتخاب و رای باشند مجاهدت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدا خون خود را فدای انقلاب کردند و افراد زیادی شکنجه و سختی های زیادی را متحمل شدند تا انقلاب به ثمر بنشیند و اقتدار آن حفظ شود، عنوان داشت: رأی امروز مردم و حضور پای صندوق های رأی ادامه راه شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی انتخابات را جشن ملی ایرانیان عنوان و بیان کرد: شرکت در انتخابات حق همه مردم بوده و مردم با حضور پای صندوق های رأی به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با بیان اینکه انتظار می رود تعرفه ها به اندازه کافی توزیع شود و تا زمان حضور مردم در شعب اخذ رأی، آرای مردم جمع آوری و شعب سیار به گونه ای تنظیم شود که آرای مردم در اماکن عمومی چون پادگان ها، کارخانه ها و... اخذ شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات