۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۸۲۸۵۵
انتخابات 1400؛

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی به منزله خاری در چشم دشمنان است

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی به منزله خاری در چشم دشمنان است
رییس جامعه مدرسین با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان است، گفت: تنگناها و مشکلات اقتصادی ملت را در برابر دشمن تسلیم نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد و گفت: امروز باید دانست که شرکت جانانه در انتخابات به منزله حضور در جبهه جهاد است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات نوعی رویارویی با دشمنان است، اظهار داشت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی با گلوله ها و خمپاره و موشک هایشان ما را بمباران می‌کردند، اما امروز ماهواره هایشان ملت ما را نشانه گرفته اند تا شاید بتوانند آنها را از این جهاد مقدس مأیوس کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تنگناها و مشکلات اقتصادی ملت را در برابر دشمن تسلیم نخواهد کرد، عنوان داشت: مردم عزیز ایران بدانید اگر امروز غفلت کنیم در زمین دشمن بازی کرده و آن را به پیروزی رسانده ایم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی خاری در چشم دشمنان است، تصریح کرد: اگر نمی‌خواهیم دشمنان شادمان شوند، امروز باید پای صندوق های رأی را صحنه جهاد مقدس بدانیم.

ارسال نظرات