۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۸۲۸۷۵
انتخابات ۱۴۰۰؛

حضور حداکثری مردم به منزله رأی به نظام اسلامی است

حضور حداکثری مردم به منزله رأی به نظام اسلامی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رأی دادن را از مصادیق بارز عبادت برشمرد و گفت: حضور حداکثری مردم به منزله رأی به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رأی خود را به صندوق سیار شماره 163 قم انداخت و در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری و انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

وی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت ساز بوده و در این دوره از حساسیت های بسیار خاصی برخوردار است، اظهار داشت: امروز مردم باید با انتخاب اصلح موجب تحکیم نظام اسلامی شوند.

آیت الله فاضل لنکرانی رأی دادن را از مصادیق بارز عبادت برشمرد و عنوان کرد: این رأی به منزله رأی به شخص نیست، بلکه به عنوان رأی به نظام اسلامی و اسلام محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آرای مردمی و مشارکت حداکثری سبب یأس و ناامیدی دشمن می شود، اضافه کرد: هیچ دوره ای از انتخابات ها تا این اندازه دشمن به قهر با صندوق های رأی دعوت نمی کرد، از این رو امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود آنها را ناامید سازند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
حضور پرشور مردم مشارکت رو به بالای سی ملیون میرسونه انشائ الله
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
شنبه صبح رفتگران وعده های انتخابات را از کف زمین جمع میکنن
1
1
ناشناس
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
خخخخخخخخخخخخخخخ