۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۸۲۸۹۰
انتخابات 1400؛

دولت سیزدهم با عمل به بیانیه گام دوم راه را برای تعالی ملت هموار سازد

دولت سیزدهم با عمل به بیانیه گام دوم راه را برای تعالی ملت هموار سازد
آیت الله اراکی پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: رییس جمهور آینده رهنمود های رهبر معظم انقلاب را نصب العین خودشان قرار دهد و راه را برای تعالی ملت هموار سازند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، امروز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت الله اراکی پس از انداختن رأی خود در صندوق بیان کرد: خدا این توفیق را به ما عنایت فرمود که در انتخابات بزرگ 28 خرداد 1400 به همراه مردم، در جمع مردم، در جمع انسان‌هایی که با احساس تکلیف شرعی، احساس وظیفه ملی و احساس وظیفه عقلی، در کنار صندوق های رای حضور پیدا کنیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز کرد: امیدواریم إن شاءالله این مشارکت بر مردم ما مبارک باشد و بهترین ها انتخاب شوند و دوره جدید دولت ما، دوره ای سرشار از موفقیت، تلاش و خدمت به مردم باشد.

آیت الله اراکی بیان کرد: ما برای دولت آینده آرزوی توفیق داریم و امیدواریم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مخصوصا رهنمودهای مربوط به گام دوم انقلاب را نصب العین خودشان قرار دهد و راه را برای تعالی ملت هموار سازد.

ارسال نظرات