۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۸۲۸۹۹
شمخانی:

همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند

همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند
شمخانی با بیان‌ این‌که هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد، قابل احترام است، گفت: امیدوارم همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (جمعه) در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رای خود را به صندوق اخذ رای مستقر در مسجد ولی عصر انداخت.

 

 

وی پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: به سهم خود لازم می‌دانم از همه شخصیت‌های بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات، اعلام آمادگی کردند سپاسگزاری کنم.

شمخانی افزود: هر گامی که برای افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری برداشته می‌شود، اقدامی در مسیر افزایش اقتدار، امنیت و مشروعیت نظام اسلامی و شرط لازم برای پیشرفت و توسعه و افزایش جایگاه بین‌المللی ایران عزیز است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: هر نتیجه‌ای در انتخابات پیش رو رقم بخورد، به دلیل این که نظر اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات است، قابل احترام می‌باشد، اما مهمتر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است.

شمخانی گفت: امیدوارم پس از اعلام نتایج انتخابات، رقابت‌ها جای خود را به برادری، همکاری و تلاش مشترک برای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه بدهد و همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

ارسال نظرات