۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۹۳۱
امام جمعه ملبورن استرالیا:

استقبال امام زمان نیازمند تزکیه نفس است

استقبال امام زمان نیازمند تزکیه نفس است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در خطبه های نماز جمعه که با حضور تعدادی از نمازگزارن استرالیایی در شهر ملبورن برگزار شد، گفت: استقبال امام زمان(عج) نیازمند تزکیه نفس است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور تعدادی از نمازگزارن در مجتمع والعصر شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، استقبال و روبرو شدن از امام زمان(عج) را نیازمند تزکیه نفس دانست.

وی با بیان این که مکتب و مذهب اهل بیت علیهم السلام جایگاه برتری و بالایی بین تمام ادیان و مذاهب جهان دارد، ابراز داشت: خداوند متعال برای هدایت و راهنمائی پیروان مذهب اهل بیت علیهم السلام تا روز قیامت یک هادی روی زمین قرار داده است.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که اگر امروز خوشبوی نظام ولایت از گوشه ای از جهان می آید آن سرزمین، جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: ملت بزرگ و پر افتخار ایران پیرو و رهروی خط امام خمینی رحمة الله علیه و تابع فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای است و با همین سبب هیچ ابر قدرت جهان نمی تواند آنان را شکست بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با تاکید به این که نظام جمهوری اسلامی ایران ںظامی است که زیر سایه لطف امام زمان(عج) قرار دارد و به همین خاطر قدرت های شیطانی نمی توانند او را شکست بدهند، گفت: اما درعین حال برای پیوستن به صفوف یاران حضرت صاحب العصر و الزمان(عج)، انسان ها ایمان خود را قوی کنند، حدود تقوای الهی را مراعات کنند و به تزکیه نفس بپردازند چنانکه امثال شهید بزرگوار، شهید دلها، شهید قاسم سلیمانی بوده اند.

وی در خطبه های خود گریزی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران زد و ادامه داد: دشمنان دموکراسی و مردم سالاری نگاه بدی به نظام جمهوری اسلامی ایران و انتخابات این کشور دارند، اما مردم بیدار و همیشه حاضر در صحنه، مانند گذشته با حضور پرشور و گسترده ای پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد و به دشمنان اجازه نخواهند داد که به جای آنان تصمیم بگیرند.

این روحانی استرالیایی اقدام تروریستی توسط یک تروریست افراطی متعصب در روزهای گذشته در شهر لندن کانادا که منجر به کشته شدن یک خانواده پاکستانی ساکن کانادا شده را به شدت محکوم کرد و بر لزوم رواداری و هماهنگی میان ادیان جهت تقویت اتحاد و صلح در جوامع به ویژه در سطح بین الملل تاکید کرد./988/

ارسال نظرات