۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۸۲۹۸۸
آیت الله کعبی خواستار شد؛

خاتمه تناقض نفت و فقر در خوزستان از سوی آیت الله رئیسی

خاتمه تناقض نفت و فقر در خوزستان از سوی آیت الله رئیسی
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد و به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز؛ آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسب حضور پرشور مردم ایران در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«صلوات و سلام بر امام راحل و رهبر حکیم و مجاهد و فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای والا مرتبه اسلام و انقلاب و سپاس بی‌کران به درگاه خدای قادر متعال که بر ملت صبار و شکور ایران اسلامی منت نهاد و سلاله‌ای پاک از عترت زهرای اطهر صلوات الله علی‌ها را با رأی قاطع و چشمگیر خود به ریاست جمهوری ایران اسلامی برگزیدید».

در این بیانیه نیز ویژگی‌های رئیسی بیان شده است: «آیت الله ابراهیم رئیسی به حمد الله از شخصیت‌های طراز انقلاب اسلامی و مدیر و مدبر و کارآمد و پرتوان و با نشاط و انگیزه و تجربه و عدالت گرا و ضد فساد و مردم‌گرا و دردمند و دردشناس است که با برنامه تحولی و کارنامه درخشان و هم افزایی با مدیران طراز جبهه انقلاب می‌تواند دولتی مقتدر و کارآمد و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد اینک نسیم دولت انقلابی با جهادی بزرگ برای جهش ایران وزیدن گرفته است».

همچنین در این بیانیه ضمن تبریک به رئیسی تأکید شده است: «اینجانب با تبریک این انتخاب شایسته به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران و تشکر از هدایت‌های رهبر عزیز برای خلق این شکوه عظیم ملی و تقدیر از همه دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت بر انتخابات و شورای محترم نگهبان و صدا و سیما و عوامل امنیت انتخابات خاضعانه مراتب سپاس و قدردانی خویش را از ملت بزرگوار ایران عزیز و خوزستانی‌های خون گرم و ولایتمدار اعلام می‌دارم».

در این بیانیه نیز آمده است: «رجاء واثق دارم رئیس‌جمهور منتخب ملت با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های ملی و نیرو‌های کارآمد و مدیر انقلابی و تبدیل ضعف‌ها و آسیب‌های ناشی از ناکارآمدی و بی‌تدبیری دولت‌های گذشته به قدرت و شکفتن غنچه امید بر لبان ملت ایران و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌های بزرگ در امتداد مکتب شهید سلیمانی بتواند اعتماد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی را همچون دوران شکوهمند مدیریت خود در استان قدس رضوی و قوه قضائیه تقویت نماید و به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان همان‌گونه که در گفتگو‌های خصوصی به ایشان عرض نمودم و معظم له در استقبال با شکوه مردم خوزستان از ایشان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار داشتند نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشند و به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهند و در دوران ایشان شاهد رشد و اعتلا و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی و خوزستان قهرمان کربلای ایران باشیم». /۹۴۵۴/
ارسال نظرات