۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۸۲۹۹۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پیشرفت‌های کشور نتیجه حضور مردم در صحنه است

پیشرفت‌های کشور نتیجه حضور مردم در صحنه است
آیت الله نکونام با بیان این که مردم در همه میدان‌ها حاضر هستند و به وظیفه شرعی، دینی و ملی خود عمل می‌کنند، گفت: پیشرفت‌های ما به خاطر حضور مردم در صحنه است.

آیت الله علی نکونام، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه انتخابات همواره مورد تأکید شخصیت‌های بزرگی همچون امام خمینی و رهبری بوده است، گفت: اگر کسی این دو بزرگوار را بشناسد و به عمق سخنان آنها پی ببرد متوجه اهمیت انتخابات نیز خواهد شد زیرا انتخابات همواره مورد تأکید این دو بزرگوار بوده است.

وی همچنین ضمن بیان اینکه آینده این کشور برای بزرگان دینی ما اهمیت دارد اظهار داشت: همانطور که مردم در صدا و سیما ملاحظه کردند، آقایان مراجع اولین نفراتی بودند که رأی خود را به صندوق انداختند و آینده این کشور و این مردم برایشان اهمیت دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مردم تبریک گفت و تصریح کرد: باید از مردم نیز تشکر کرد که در همه میدان‌ها حاضر هستند و به وظیفه شرعی، دینی و ملی خود عمل می‌کنند؛ پیشرفت‌های ما به خاطر حضور مردم در صحنه است.

وی در پایان جمله‌ای را خطاب به رئیس جمهور منتخب بیان کرد و گفت: رئیس جمهور باید تمهید بیشتری به امور معنوی و دینی داشته باشد و اهمیت بیشتری به امور شرعی بدهد زیرا این چیزی است که ایران را پیشرفت می‌دهد.

ارسال نظرات