۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۸۳۰۱۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

دولت آیت الله رئیسی برای دست اندازان به بیت المال یک کابوس است

دولت آیت الله رئیسی برای دست اندازان به بیت المال یک کابوس است
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: آیت الله رئیسی با روحیه انقلابی و جهادی که دارد برای بسیاری از دست اندازان به بیت المال و حقوق ملت یک کابوس بزرگ خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی عصر امروز در دیدار با جمعی از نیروهای انقلابی و کنشگران سیاسی استان کرمانشاه عنوان کرد: شعور و بصیرت ملت ایران در انتخابات 28 خردادماه برای جهانیان عیان شد و در مقابل این دشمنان بودند که دوباره و به کرار طمع شکست را از ملت ایران چشیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: حماسه ای که دیروز ملت ایران علیرغم مشکلات فراوان در کشور رقم زد برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار خواهد بود. حماسه ای که در سخت ترین شرایط و تحریم های دشمنان به وقع پیوست.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: دیروز ملت ایران با تک تک آرا خود پاسخ دندان شکنی را به دشمنان این انقلاب و نظام دادند و اعلام کردند که تا همیشه حامی و پشتیبان این انقلاب و نظام خواهند بود.

حجت الاسلام فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخاب آیت الله رئیس از سوی ملت ایران به عنوان رئیس جمهور منتخب بارقه ای از امید در دل همه ما روشن کرد، بی شک آیت الله رئیسی با روحیه انقلابی و جهادی که دارد برای بسیاری از دست اندازان به بیت المال و حقوق ملت یک کابوس بزرگ خواهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: در مدت زمانی که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه حضور داشتند همه ملت ایران عملکرد ایشان را به عینه دیدند و ملاحظه کردند که وی چه تلاش هایی برای مبارزه با رانت خواری و مفاسد اقتصادی دارند، بنابراین امیدواریم که در پست ریاست جمهوری نیز همچنان در مسیر احقاق حقوق حقه ملت ایران قدم بردارند و برای دست اندازان به بیت المال به یک کابوس مهم تبدیل شوند که بی شک این چنین نیز خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: از سوی دیگر جریان انقلابی در 4 سال آینده نقش بسیار مهمی در ترمیم کاستی ها و مشکلات در کشور را خواهد داشت، بی گمان جبهه انقلابی که در راس آن دولت انقلابی قرار دارد می تواند بسیاری از معضلات و سختی هایی که  امروز ملت ایران آن را عملا لمس می کنند را از بین ببرد.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: با این وجود از همه نخبگان و کارشناسان می خواهیم که دولت جدید را برای پیشبرد اهداف انقلابی و ملی همواره همراهی و حمایت کنند تا ان شاء الله ریشه فقر و دیگر مشکلات در کشور خشکانده شود./1400/

ارسال نظرات