۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۸۳۰۱۹

نائب رییس بنیاد اهل بیت هند پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

نائب رییس بنیاد اهل بیت هند پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت
حجت الاسلام والمسلمین رضوی با ارسال پیامی پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید تقی عباس رضوی نائب رییس بنیاد اهل بیت(ع) هندوستان با ارسال پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهوری ایران، به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان این که طبق گزارش رسانه های خارجی از لحظات رأی گیری و حضور مردم به پای صندوق های رأی آیت الله سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای محبوب ریاست جمهوری مردم جمهوری اسلامی ایران بوده اند، گفت: با این پیروزی رسانه های معاند که از مدت ها پیش تمام توانائی های خود را برای تخریب شخصیت آیت الله رئیسی بکار گرفته بودند دچار یاس و ناامیدی شدند و سیلی محکمی از دستان انقلابی و دوستداران نظام اسلامی خوردند.

این روحانی هندی با استناد به ںظریات تحلیلگران و رسانه ها که انتخابات پیش رو، تعیین کننده افکار عمومی مردم ایران خواهد بود، ابراز داشت: مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، با حضور اکثری به پای صندوق های رأی تا ساعت ۲ بامداد و با انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رییس جمهور، نشان دادند که حاضر نیستند دین خود را با رفاه زود گذر مادی عوض کنند، مشکلات زود گذر را تحمل خواهند کرد اما با تمام توان از دین خود محافظت خواهند نمود.

وی با اشاره به این که انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رییس جمهور آینده توسط مردم، فقط یک انتخاب فرد برای یک سمت نیست بلکه اظهار علاقه به ارزشهای دینی و انقلابی است، اظهار داشت: قرآن کریم در  سوره مبارکه التوبة آیه ۳۳ می فرماید: هُوَ الَّذي أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدينِ الحَقِّ لِيُظهِرَهُ عَلَى الدّينِ كُلِّهِ وَلَو كَرِهَ المُشرِكونَ ؛ او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا آن را بر همه آیین‌ها غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند!.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی با بیان این که اعضای دولت دکتر روحانی با حضور به پای مذاکرت و امضای برجام هم نتوانستند گره ای مشکلات مردم را باز کنند و آن مذکرات فقط نوعی وقت کشی بود، گفت: امیدواریم آیت الله رئیسی با تدبیر حکیمانه و تکیه به توانائی های داخلی کشور را رکود خارج نمایند.

وی در آخر پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را به محضر مبارک حضرت امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، ملت غیور، انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران و به شخص ایشان تبریک و تهنیت عرض کرد./988/

ارسال نظرات