۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۰۵۰

پیام کارکنان و مدیران خبرگزاری رسا به آیت الله رئیسی

پیام کارکنان و مدیران خبرگزاری رسا به آیت الله رئیسی
کارکنان خبرگزاری رسا در پیامی به آیت الله رئیسی تأکید کردند: خبرگزاری رسا آمادگی خود را برای هم ‏افزایی در جهت تحقق آرمان‏های انقلابی و انعکاس پیشرفت‌ها اعلام می ‏کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیران، کارکنان و تحریریه خبرگزاری رسا در پیامی، انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

 رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی 

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (زید عزه)

رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام و تبریک ایام دهه کرامت و پیروزی حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان مدیری مومن، جهادی و انقلابی، با تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی و دارای کارنامه ارزشمند در عرصه‏های مدیریتی مختلف که نشان از اقبال مردم به ارزش‏های دینی و انقلابی و نفی جریان دلبسته به غرب است، این نصرت الهی را پاس داشته و برای حضرتعالی آرزوی موفقیت و عزت روز افزون داریم.

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی به رهبری امام خمینی (ره) تا به امروز تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در مسیر رشد، بالندگی و پیشرفت حرکت کرده که در این مسیر دشمنان داخلی و خارجی تلاش کرده اند تا با دست اندازی در حوزه های اقتصادی با ایجاد تحریم، در حوزه فرهنگی با شبیخون فرهنگی، در حوزه سیاسی با راهبرد عدم اعتنا به توان داخلی و در عرصه رسانه‏ای با راه اندازی بنگاه های دروغ پراکنی، مسیر را سخت و دست نیافتنی جلوه دهند که مردم انقلاب اسلامی ایران نشان داده اند که این آزمون ها را می توانند با پیروی از رهنمودهای بصیرت افزای رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت طی کنند و در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی با وجود برخی گلایه‏ها از وضعیت معیشتی و شرایط بیماری همه‏گیر کرونا، پای صندوق‏های رای  حاضر شده و با انتخاب نامزدی که در آستانه تبلیغات مورد شدیدترین هجمه‏های رسانه‏ای و همچنین بی اخلاقی‏های گسترده از سوی برخی رقبا قرار گرفت اما با صبر و متانت و با سخن صدق با مردم صحبت کرده و برنامه‏های خویش را در عرصه‏های مختلف ارائه کرد، اقبال کرده و حضرتعالی را به عنوان منتخب خود برگزیدند.

بدون شک این پیروزی ابتدای مسیر خدمت گذاری به مردم به خصوص محرومین جامعه و ارتقای شاخص های نظام مقدس اسلامی در حوزه‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی و تحکیم و تحقق ارزش‏های ناب عدالت، مبارزه با فساد، آزادی و استقلال است که این مهم با کمک نخبگان جامعه و هم افزایی حوزویان و دانشگاهیان و تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی میسر است تا ان‏شاءالله مردم شریف ایران اسلامی طعم خوش مدیریت انقلابی را در «دولت مردمی» چشیده و «ایران قوی» را به نظاره بنشینند. 

با امید به آنکه مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی از تشکیل دولت جوان انقلابی و تحول آفرین محقق شود، خبرگزاری رسا به عنوان خبرگزاری حوزوی انقلابی آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف، هم ‏افزایی در جهت تحقق آرمان‏های اصیل انقلابی و انعکاس پیشرفت ها اعلام می ‏کند.

از درگاه خداوند متعال، دوام توفیقات حضرتعالی و همه مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستاریم.

مدیران، کارکنان و تحریریه خبرگزاری رسا

29/ خرداد/ 1400

قم المقدسة 

پیام کارکنان و مدیران خبرگزاری رسا به آیت الله رئیسی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
بحول و قوه ی الهی و با مدد دستان یداللهی حضرت مولا و سرورمون اول منافقین و ناکثین و خائنین رو نابود بعد میهن خویش و دیگر بلاد مسلمین را کنیم آباد .
1
0
ناشناس
Germany
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
سلام من درمنتطقه مرزی زندگی میکنم. به منتخب مردم ایران تبریک میگویم.
قدری هم بفکرمان باشین.
1
0