۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۰۹۲

نشست نقد کتاب "مخاطب شناسی در ارتباطات تبلیغی"

نشست نقد کتاب
نشست نقد کتاب "مخاطب شناسی در ارتباطات تبلیغی" یکشنبه 30 خرداد 1400 در سالن جلسات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا و به نقل از  مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، نشست نقد کتاب "مخاطب شناسی در ارتباطات تبلیغی" با حضور حجت الاسلام دکتر خانمحمدی، حجت الاسلام دکتر اسلامی تنها، جناب آقای دکتر غمامی یکشنبه 30 خرداد 1400 در سالن جلسات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی برگزار شد.

در این نشست دکتر دکتر سید حسین شرف الدین نویسنده این کتاب علت اصلی تدوین و نشر این کتاب را ایجاد انگیزه در طلاب جهت تبلیغ و بررسی میزان موفقیت آنها در این امر بیان نمود.
وی افزود با توجه به اینکه امر تبلیغ مسئله ای حساس و پرسابقه است وجزء رسالت اصلی حوزویان می باشد باید مطالعات فراتبلیغی، روانشناسی تبلیغ، فلسفه تبلیغ و آسیب شناسی تبلیغ در راستای ارتقای امر تبلیغ به صورت کاربردی تری مد نظر قرار بگیرد.
در ادامه وی خاطر نشان کرد بررسی وضعیت و نقاط قوت و ضعف امر تبلیغ باید توسط خود حوزویان صورت پذیرد.
در ادامه حجت الاسلام دکتر خانمحمدی، حجت الاسلام دکتر اسلامی و حجت الاسلام دکتر اسلامی تنها تنها نظرات خود را در مورد کتاب مطرح نموده و در راستای ارتقا و بهبود سطح کتاب پیشنهاداتی ارائه نمودند.

ارسال نظرات