۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۸۳۱۰۳
عضو مجمع تشخیص ملحت نظام:

حماسه انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی ملت و مشت محکمی بر دهان دشمنان بود

حماسه انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی ملت و مشت محکمی بر دهان دشمنان بود
آیت الله مجتهدشبستری گفت: حماسه ملی انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی ملت و مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران بویژه آمریکا و اسرائیل غاصب بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی حضور پرشور و با بصیرت مردم شریف ایران در انتخابات 1400 را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور پرشور و گسترده ملت فهیم و غیور ایران پای صندوق های انتخابات ورق زرین دیگری بر کتاب تاریخ پر افتخار ایران افزود. این حماسه ملی نشانگر بلوغ سیاسی ملت و مشت محکمی بود بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران بویژه آمریکا و اسرائیل که مدت ها است مردم را بر ترک مشارکت در انتخابات دعوت می کردند.

درود و رحمت خدا بر شما ملت آگاه که بر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با آرمانهای امام بزرگوار رضوان الله علیه و شهدای گرانقدر اسلام تجدید میثاق نمودید. روز ۲۸ خرداد علی رغم شیوع بیماری و شرایط نامساعد معیشتی و تبلیغات سوء دشمن با انتخاب آیت الله رئیسی که شخصیتی کارآمد و تحول آفرین و ولایت پذیر است رسالت اسلامی و انقلابی خویش را به اثبات رسانیدید اینک این انتخاب اصلح و شایسته راخدمت مقام معظم رهبری دام ظله و شما ملت قهرمان ایران تهنیت عرض می کنم، رجاء واثق دارم که با تفضل پروردگار و عنایت خاصه حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف شاهد رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی و پیشرفت کشور عزیزمان بوسیله دولت محترم جدید باشیم و اعضاء منتخب شوراهای شهر و روستا نسبت به وظائف محوله عامل و موفق باشند.

انه ولی التوفیق و علیه التکلان
۲۹ خردادماه ۱۴۰۰
محسن مجتهد شبستری

ارسال نظرات