۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۳۱۱۰

پیام تبریک قرارگاه حوزوی دولت اسلامی به آیت الله رئیسی

پیام تبریک قرارگاه حوزوی دولت اسلامی به آیت الله رئیسی
قرارگاه حوزوی دولت اسلامی در پیامی تأکید کرد: امید می رود در دوره ریاست آیت الله رئیسی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی و دولت اسلامی» و «بیانیه گام دوم» به بهترین شکل محقق شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی(دولت اسلامی) در پیامی حضور پرشور و با بصیرت ملت ایران در انتخابات 1400 و پیروزی آیت الله را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد آیه۱۱)

وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ(سوره حج آیه۴۰)

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ(سوره محند آیه۷)

سَلامٌ عَلى‌ إِبْراهِيمَ/كَذلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ/ إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِينَ«سوره صافات آیه109-111»

خادم الرضا آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی(دام عزه العالی)

رئیس جمهور محترم منتخب ملت سرافراز وبزرگ ایران اسلامی

سلام الله علیکم

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اقتدار وانسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را ناامید ساخت.

پیروز اصلی این میدان همانا مردم همیشه درصحنه و فهیم ایران اسلامی هستند که به دعوت رهبر محبوب خود آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، نهادها و ارگانها، حوزویان و دانشگاهیان پاسخ گفتند و حماسه سیاسی و اجتماعی بسیار بزرگ و ولایتمدارانه ای را رقم زدند.

جنابعالی که بعنوان هشتمین رئیس جمهور، در هشتمین روز دهه کرامت و جشن میلاد امام هشتم در نقش ماندگار خادم الرضا(ع) ولایتمدارانه و انقلابی و مستقل موفق به کسب رأی اعتماد ملت بزرگ و سرافراز ایران شدید مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف و جنابعالی تبریک و تهنیت می گویم و تداوم توفیقات روزافزون را برایتان مسالت می کنیم.

بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی را علی رغم همه تحریم ها و کارشکنی ها، با پیروزی و افتخار، تحقق بخشیدند.

امید می رود در دوره ریاست جنابعالی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی و دولت اسلامی» که یادگار امامین انقلاب اسلانی(امام راحل وامام حاضر) است تحکیم یافته و گفتمان مقام معظم رهبری در«بیانیه گام دوم» و «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و بتوان با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف کرد و با پیگیری راهبرد « مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهای دفاعی، هسته ای، اقتصادی سیاسی واجتماعی در مسیر تحقق دولت اسلامی باشعار دولت مردمی وایران قوی ابرام ورزید.

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی،‌ وظیفه همگان است.

امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد، و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید.

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدواریم قدردان نعمت های او باشیم که انه ولی النعم.

قرارگاه حوزوی آیت الله رئیسی(دولت اسلامی)

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مفید مفید مفید.
2
0