۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۸۳۱۳۵
رئیس ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان:

پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات تداوم پیروزی انقلاب اسلامی است

پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات تداوم پیروزی انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین سبزواری در سخنانی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید سبطین حیدر سبزواری رئیس مجمع علمای شیعه در شمال ایالت پنجاب پاکستان در سخنانی با عرض تبریک به آیت الله سید ابراهیم رئیسی بخاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات تداوم پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که عدم اتهام تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران از سوی دیگر نامزدهای انتخاباتی، تفاوت روشنی بین انتخابات ریاست جمهوری در ایران و انتخابات ریاست جمهوری در کشور ابر قدرت و مدعی دروغین دموکراسی در جهان، آمریکا است، ابراز داشت: دونالد ترامپ و جوبایدن مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شدند، اما در ایران چنین اتفاقی رخ نداد و این بدان معنی است که سیستم دموکراسی در ایران قوی است و حکایت از اجرای دقیق قانون اساسی در این کشور را دارد.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که رئیس جمهور جدید هماهنگ با خواسته های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله سید علی خامنه ای مدظله العالی به مردم جمهوری اسلامی ایران و جهان خدمت خواهد کرد، اظهار داشت: بهبود اقتصاد کشور، برقراری ارتباط با آمریکا و جهان اسلام طبق منویات مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: امیدواریم انتظارات آزادی قدس شریف، نجات مردم مظلوم فلسطین و مظلومان جهان از جمله مردم کشمیر هندوستان برآورده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سبزواری در آخر پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را به امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، ملت انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران و به شخص ایشان تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات